Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt <3Ååå, ble helt rørt jeg nå<3 Tusen takk! Skal oppdatere så fort jeg kan! *sommerfugler i magen*
Og du har jo alltid rettMasse lykke til! Gleder meg til positive nyheter. Kjenner på meg at denne gangen sitter den hele veien
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Yes I dooo!! HahahaOg du har jo alltid rett![]()
Yes, da blir det innsett kl 13 i dagJeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg
![]()
Wow!!!! Det var jo suuuupre nyheter. GratulererYes, da blir det innsett kl 13 i dagJeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg
![]()
Masse lykke til mammadrømYes, da blir det innsett kl 13 i dagJeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg
![]()
Innsett gikk fint ja, så nå ruger jeg i veiInnsettet gikk greit ??gratulerer spm ruger
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app