Mammadrøm <3

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Masse masse lykke til idag!! Krysser alt for innsett av to gullegg idag <3 Kom fort med oppdatering. Kommer til å sjekke Tlf ofte idag

Masse lykke til i dag mammadrøm! Kommer til å tenke på deg i dag og krysser fingre og tær for at gulleggene blir satt inn i dag!

Ååå, ble helt rørt jeg nå<3 Tusen takk! Skal oppdatere så fort jeg kan! *sommerfugler i magen*

Masse lykke til! Gleder meg til positive nyheter. Kjenner på meg at denne gangen sitter den hele veien:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til! Gleder meg til positive nyheter. Kjenner på meg at denne gangen sitter den hele veien:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Og du har jo alltid rett :)

Yes, da blir det innsett kl 13 i dag:-) Jeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg:-)

Yes, da blir det innsett kl 13 i dag:-) Jeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg:-)

Sååå bra! Blir så spennende å følge deg videre og høre åssen det har gått i dag :D

Sent from my iPad using BV Forum

Yes, da blir det innsett kl 13 i dag:) Jeg får ikke lov å sette inn to egg siden jeg er konisert, så de tok opp ett egg. Det overlevde og så veldig fint ut! Da har vi ett egg igjen på frys til senere bruk. Hurra, i dag bare smiler jeg:)
Wow!!!! Det var jo suuuupre nyheter. Gratulerer

Gratulerer masse som ruger!! :)

Jippi!!! :D :D Rug vel!! :D

Innsettet gikk greit ?? :) gratulerer spm ruger ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Innsett gikk fint ja, så nå ruger jeg i vei:-) Lykke til i dag til deg!!

Back
Topp