Mammadalt!

Aily

Glad i forumet
Har tydligen en liten mammadalt idag ja *suck* Sambon håller på o lägger honom o han tycker INTE om det, hör ända upp hit hur han gråter, usch är jobbigt men han kan inte alltid få som han vill..Har gått jättebra senaste kvällarna vare sig det har vart jag eller sambo som har lagt men inte ikväll tydligen..Känner mig så hemsk just nu för att jag inte går ner(brukar oftast sluta med att jag tar över när han gnällt en stund så oftast är det jag som lägger) Men idag har jag gett mig den på att nu ska vi lägga varanann kväll stenhårt för det märks direkt om jag lagt honom ett par kvällar i rad, då är det helt omöjligt för sambon o lägga o jag tycker ändå han är såpass gammal att han borde acceptera bägge nu vid läggningen..Vad tycker ni? Är jag hård mot lillen? Känns som jag är både hård o bara försöker med både hans o vårat bästa på samma gång

Hjälpte visst o skriva det här för nu fick sambon honom o somna [:)]

er ikke lett når kun den ene foreldren duger, det er iallegall sikkert. Snuppa har vært skikkelig mammadalt i helga, hun har vært syk. Så har vært ekstra slitsomt. Hvis hu blir skremt eller slår seg og pappan tarhenne opp, strekker hu ut armene å setter de tristeste øynene i meg.

tror det er bra du ikke går ned å tar over. pappan må jo klare det, og ungen må forstå at pappa også kan gjøre ting[;)]

Ja, det känner jag väl igen..Är oftast jag som duger bäst när han slår sig också, bara ibland som pappa duger då..På ett sätt känner man sig ju väldigt uppskattad men å andra sidan blir det väldigt slitsamt i längden plus att jag tror det tar lite på sambons självförtroende när det bara är mamma som duger, han säger inte så mycket om det men tycker jag ser ibland att han nästan blir lite "ledsen" över att Oliver inte vill somna när han lägger så jag tror det är bra för oss alla 3 att jag inte tar över läggningen helt :)

Uff, kjenner igjen den. Ella varlitt sånn i starten. Bare mamma som kunne legge og gi mat. Kjempe slitsomt for meg, og veldig trist for pappan. Han sa han ble litt lei seg siden han ikke dugde til noe. Men, han ga ikke opp,nå spiller det ingen rolle hvem som gjør hva;) Hjelper å bare sette seg ned å bestemme at sånn er det.Pappan må jofå ta sin del:)

Har også en liten mammadalt. Når vi er ute å farter nå pleier han å holde på meg i begynnelsen[:D] Og om han er i ett rom med masse folk vil han alltid til meg. Men "varmes litt opp" etterhvert og da er andre også greit. Regner med det går litt over.

Back
Topp