Mammadalt!

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Her er vesleguten blitt så utruleg gnålete om eg er i rommet! Ser bort på meg og uuuular, sutra og pista :wacky: Er også vanskelig for pappaen å få lagt, roa han om han sutra, osv. Er vel dette "trinnet" dei oppdagar at folk kan forsvinne..håpar virkelig at det roar seg til pappaen skal i perm om 5 veker :rolleyes:

Andre som berre er fornøgd med mor for tida?
 
Ja. Hun sutrer om jeg ikke er i synsfeltet hennes selv om pappan sitter rett ved og holder på med sitt. Er også ganske humørsyk :dead::hilarious:

Håper det går over snart!
 
Høres veldig kjent ut ja :p
 
Jupp! Samme her. Kan være skikkelig sitron i armene til pappa, men med en gang jeg får han i hendene blir det stille :p
 
Min har kommet i det stadiet å. Får ikke lagt han på kvelden :(
 
Ja.. Og jeg sa det forsiktig til han en gang, men da var det sånn: "eh, tror du de bare vil være med deg liksom?". Og i forgårs når tv2 har fått en urolig oppvåkning på senkvelden, kommer han til meg med henne og sier: "hun roer seg ikke med meg, vil bare ha mammaen sin". Så ser ut som han også begynner å merke det.
Skriker mye når de er med meg, har kanskje tenkt det er min feil som tar de for raskt opp osv, men det er vel fordi de bare vil kose med mammaen og føler seg trygge da.
 
Sniker fra juni. Her har det blitt helt ekstremt etter sykdomsperiode for tre uker siden.. så vi må øve, for per nå er det ikke mulig at far legger henne for kvelden :confused:
 
Mammadalt her... Slitsomt
 
Lurer på hvordan det kommer til å gå når jeg er tilbake i jobb om en mnd.. Er jo ofte på jobb til 23.15.
 
Veldig mammadalt, ja!
Hvis hun er hos faren eller noen andre må jeg bare holde meg langt unna synsfeltet. Så fort jeg er oppdaget stirrer hun på meg helt til hun kommer tilbake til meg, gjerne med store valpeøyne og et trist uttrykk.
Så fort hun er tilbake hos meg gliser hun fra øre til øre. :rolleyes:
 
Back
Topp