Mammadalt

babyliten

Forelsket i forumet
Hjelpes. Nr to er stikk motsatt fra nr en. Nr en sov i egen seng fra første stund vi kom hjem, hun her skulle kun ligge inntil fra første stund. Jeg har aldri vært fan av samsoving da jeg ikke får sove skikkelig selv, men jeg klarer ikke å la henne ligge i egen seng å gråte. Hun slår seg heller ikke til ro før jeg tar henne, hjelper ikke med pappakos heller. Noen som har råd til å få henne til å sove i egen seng? Får ikke gjort stort når vi er hjemme alene, og skulle gjerne ha fått gjort litt her hjemme. Hun skal også kun ligge i armene. Har prøvd siden fødselen å få henne til å sove i egen seng.

Har ikke råd, sliter med det samme. Kun mamma er god nok her :p

Er akkurat sånn her og, bortsett fra at hun godtar pappa også. Har mormor på besøk denne uka, og det er tydelig at hun ikke er like populær foreløpig :p

Bra jeg ikke er alene i det minste :p hun kan sove i vognen også.. så lenge den er i bevegelse. Var til ei venninne nå i kveld også, men sovna ikke før hun kom i hendene mine :p
Vogna går greit her også! Og er han trøtt så sovner han raskt! I dette øyeblikk ligger han ved meg og holder hånda si på armen min. Dååååån, men litt slitsomt hehehe

Er akkurat sånn her og, bortsett fra at hun godtar pappa også. Har mormor på besøk denne uka, og det er tydelig at hun ikke er like populær foreløpig :p
Hun godtar pappaen så lenge hun må virker det som, men blir mye klaging hvis jeg er like ved :p verste er at hvis han har henne på brystet skal hun så absolutt ligge helt inntil skjegget hans :p blir jo helt rødprikkete i ansiktet av det :p

Akkurat samme her, skikkelig mammadalt og kosebaby. Skal helst sove oppå meg på dagen og våkner så fort jeg legger hun i vogna. På natta samsover vi. Pappa er bra nok i ca 5min så er d hyl. Får ikke gjort no særlig hjemme men regner med d går over snart.

Har det samme problemet her. Bf sover på sofaen så vi har sengen for oss selv :)

Ganske likt som her faktisk! Men jeg får lagt han ifra meg hvis han er i dyp søvn og da kan han sove i nestet sitt i noen timer. Synes det var litt slitsomt i starten fordi jeg hele tiden sammenliknet han her med storesøsteren. Og hun var den "letteste" babyen i verden, så det var litt forskjell. Men har bare snudd om tankene mine, de er to ulike barn med ulike behov, det har hjulpet på. Alle takler overgangen til vår verden på forskjellige måter. Så jeg prøver bare å kose meg med babyen. Tenk, vi får jo aldri sitte så lenge i sofaen i slengen om noen år. :D Haha!

Samsover også selv om jeg ikke er så fan. Kan legge han i senga, men da må han sove godt før han flyttes og det er jo litt slitsomt å vente på det midt på natta. Zzz.

Når de blir mer våkne trives de jo heldigvis godt under babygym og sånt så vi får vaske klær da! :D

Lillegutt her sover like godt i alles armer. :)
I helgene er det familie som holder han mest. Ellers så tar jeg han på natten og mens mannen er på jobb. På kvelden koser og Sover mini på brystet til pappaen sin slik at han får "tatt igjen" litt kos som han går glipp av mens han er på jobb

Spesielt på dagtid sover han ofte best om det er pappaen som legger han ned og sjekker på han. Kommer jeg for nærme lukter det mat og da vil han heller spise enn sove :D

Her veksler det mellom kurva og samsoving, gutten vil bare være nære meg noen netter og da henter vi frem babynest. Tror ikke det er mye å gjøre med det i starten :)

Lillegutt her sover like godt i alles armer. :)
I helgene er det familie som holder han mest. Ellers så tar jeg han på natten og mens mannen er på jobb. På kvelden koser og Sover mini på brystet til pappaen sin slik at han får "tatt igjen" litt kos som han går glipp av mens han er på jobb

Spesielt på dagtid sover han ofte best om det er pappaen som legger han ned og sjekker på han. Kommer jeg for nærme lukter det mat og da vil han heller spise enn sove :D
Ja hun klarer heldigvis å sove på brystet til pappaen sin på dagtid når han er hjemme slik at jeg kan ta en dusj o.l, men nå tar det nesten på dagesvis før skittentøy kurven blir tømt eller klærne blir bretta :p i natt sov hun heldigvis i sin egen seng, men jeg har selv jobbet på natta så døgnrytmen min er ikke helt i orden enda så sov ikke ett sekund heller :p typisk.

Min er mammadalt. Vi samsover kun oss to i min seng. Pappaen må jo ta henne i løpet av dagen da vi vil at hun skal venne seg til han også

Back
Topp