Mammadalt

Lottekr

Flørter med forumet
Høsthjerter 2017
Lillegutt her er skikkelig mammadalt. Han vil helst ikke bli holdt av noen andre enn meg og lar seg ikke trøste av andre når han gråter. Begynner å bli litt små frustrerende for både meg og samboer. Jeg føler meg veldig låst da mini blir veldig urolig så fort jeg ikke er i nærheten. Men så fort han kommer på brystet mitt blir han rolig. Er der fler som opplever det slik?
Noen tips til hva vi kan gjøre :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillegutt her er skikkelig mammadalt. Han vil helst ikke bli holdt av noen andre enn meg og lar seg ikke trøste av andre når han gråter. Begynner å bli litt små frustrerende for både meg og samboer. Jeg føler meg veldig låst da mini blir veldig urolig så fort jeg ikke er i nærheten. Men så fort han kommer på brystet mitt blir han rolig. Er der fler som opplever det slik?
Noen tips til hva vi kan gjøre :(

Ja, det er begynt å bli slik her også... Med første barnet var det slik fra dag 1.

Eneste løsning er vel at andre tar seg av han oftere slik at han venner seg like mye til de.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har det akkurat samme.. Mannen begynner å bli litt lettere oppgitt tror jeg.. Får ikke roa han, men det får jeg til hver gang.. :/ ikke lett å få gjort så mye da.. :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp