Mammadalt?!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Flere her som har små som begynner å hylgrine så fort mammaen forlater rommet?
Sånn er det her, slitsomt. For vet at bf blir super stressa av det. Men jeg må jo få ordne med storebror/dusje/gå på do osv:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har det heldigvis ikke slik (enn så lenge). Men har hørt at jeg var ekstremt mammadalt når jeg var liten, så regner med at det kommer.

I mellomtiden nyter jeg at hun er fornøyd i alles armer :)

Jepp, sånn er det her å.. Har egentlig vært litt sånn hele tiden. Sikkert fordi vi ammer?:-)

Mamma til to små prinsesser<3

Her er d ikke...:) pappa'n tar like mye ansvar og tid m henne som meg...:) så kan d nevnes at vi gir kun flaske...:-)

Hun her er ganske pappadalt. Eller kanskje litt mannegærn, onkelen er også helt super. Ettermiddagene her så tar pappaen over mye av dullinga, men det er nok også fordi han savner henne når han er på jobb. Det hender jeg ser mitt snitt til å dra en tur i butikken eller tilsvarende etter at hun har fått mat, så kan han kose, og dulle og bære i mens. Eller game mens hun sover ;)

Nei her er vi like bra begge 2 :D Men det hender jo at han gråter ustanselig hvis jeg går ut av rommet selv om han er i armene til pappa'n, men han roer seg etter noen minutter :) Og vi gir også kun flaske, så han er godt vant til oss begge to :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Nope. Men de to andre begynte å bli skeptiske rundt 4 mndalder. Regner med det kommer til han her også.

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Her kan hu kose seg og ha det fint i pappas fang, og da benytter jeg sjansen med å feks gå i dusjen, å da før jeg rekker å lukke baderomsdøra setter ho i gang å gråter og det helt til jeg kommer ned igjen. Samma som om ho sover og jeg benytter meg sjansen med å gå, så våkner ho med en gang jeg går opp trappa.. Rart?! :p

Her kan hu kose seg og ha det fint i pappas fang, og da benytter jeg sjansen med å feks gå i dusjen, å da før jeg rekker å lukke baderomsdøra setter ho i gang å gråter og det helt til jeg kommer ned igjen. Samma som om ho sover og jeg benytter meg sjansen med å gå, så våkner ho med en gang jeg går opp trappa.. Rart?! :p

Helt likt her;-)

Mamma til to prinsesser<3

Her er det mammadalt! Men så har vi to vært veldig mye sammen bare oss... Slik går det når man er gift med en bonde, som er mye borte på denne årstiden...

Kommer ann på humøret, er hun trøtt og sliten eller har det vondt, så funker bare mamma, noe jeg vet ma'en synes er dumt. Han prøver å prøver...
Har også merket at det er ikke alltid hun er så fornøyd lengre hos andre, det kan hjelpe på hvis hun ser meg, men foretrekker heller å vær i armene mine. Noe besteforeldre synes er veldig trist...

Stort sett mammadalt. Bruker en hel helg på å kjenne igjen pappa, og så smeller det på med ny arbeidsuke :S

Tja, ikke mammadalt, men det er naturlig nok meg hun roer seg fortest oss. Er jo meg hun kjenner best [emoji6]. Mi er jo bare drøye to mnd og litt tidlig ennå å vite om hun blir selektiv.

Back
Topp