Mammadalt

Wannebe

Glad i forumet
Vi sliter med at velsemor er alt for avhenig av mamman sin. Ingen andre er bra nok, ikke engang pappan, blir bare hyl og skrik. Det har blitt sånn de siste 14 dagene. Veldig slitsomt for mor og veldig leit for far:(
Noen som har noe forslag til hva vi kan gjøre for å endre det?

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Vi sliter med at velsemor er alt for avhenig av mamman sin. Ingen andre er bra nok, ikke engang pappan, blir bare hyl og skrik. Det har blitt sånn de siste 14 dagene. Veldig slitsomt for mor og veldig leit for far:(
Noen som har noe forslag til hva vi kan gjøre for å endre det?

Mulig du har prøvd dette, men hva om pappa'n tar bleieskift o.l, men at du står rett ved siden av? Så kanskje går litt frem og tilbake etter hvert som hun blir mer vant til det?

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Mulig du har prøvd dette, men hva om pappa'n tar bleieskift o.l, men at du står rett ved siden av? Så kanskje går litt frem og tilbake etter hvert som hun blir mer vant til det?

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Har gjort det ja, men av vane er det ofte heg som skifter bleie også:( Jeg må bok bli flinkere til å slippe til pappan;)

Hva med at far har på seg kosekluten iløpet av dagen, og så legge den ved lille i senga til natten? Evt bare ha den i nærheten av lille iløpet av dagen? Så blir far sin lukt vanlig:)

Hva med at far har på seg kosekluten iløpet av dagen, og så legge den ved lille i senga til natten? Evt bare ha den i nærheten av lille iløpet av dagen? Så blir far sin lukt vanlig:)

Ja det var også lurt:D

Har bytter far bli hver gang og bader hu. De har ett kjempe fint forhold. Hu smiler med en gang hu ser han og er heller litt pappa dalt. Da får jeg slappet litt av. Men vi bruker mme så han mater hu også litt.

Skikkelig mammadalt her også!! Mannen skal ha to uker perm med oss straks, og da tenker jeg d hjelper litt. Blir som regel han som styrer med storesøster og jeg med lillesøster. Går seg nok til ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Jeg trenger ennå flere råd jeg:( Her er det krise i heimen:p ingen andee enn meg får gjort noe med vesla uten at hun skriker seg varm og nesten bort:( jeg begynner å bli desperat, pappan blir jo kjempe lei seg!:(

Hvor gammel er hun? Kanskje pappaen kan ta henne fra morgenen av. Kos fremfor tv, spise sammen evnt mate henne leke med henne osv. Uten at mamma er i nærheten? Foreldra mine sier alltid at det er koseligere å passe ungene mine når jeg ikke er der. For da er de mer tillitsfull og lettere å få kontakt med og ikke bare opptatt av å henge på mammaen sin. ;) Nå er mine fire og ni år. Og både jeg og faren har vært favoritter i perioder oppover så vil uansett gå seg til tenker eg;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Hvor gammel er hun? Kanskje pappaen kan ta henne fra morgenen av. Kos fremfor tv, spise sammen evnt mate henne leke med henne osv. Uten at mamma er i nærheten? Foreldra mine sier alltid at det er koseligere å passe ungene mine når jeg ikke er der. For da er de mer tillitsfull og lettere å få kontakt med og ikke bare opptatt av å henge på mammaen sin. ;) Nå er mine fire og ni år. Og både jeg og faren har vært favoritter i perioder oppover så vil uansett gå seg til tenker eg;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Hun er bare 12uker, så det går seg nok til:) det er bare det at det er så vondt å se at hun ikke liker noen andre enn meg. Spesielt pappan:( Men nå skaø jeg bort et par timer onsdag kveld, så da kan det jo hende det blir annerledes. Vi får krysse finga;)
Vi skal ha dåp om 14 dager, og jeg vurderer faktisk å bære henne selv, selvom vi har 5 faddere som gladlig stiller opp;)

Trodde ikke dette skulle bli et problem så tidlig:p

Back
Topp