Etter å ha fått to pappadalter, har vi endelig en mammadalt, men det kan også bli for mye av det gode.
Som for eksempel:
Kommer hjem med de to yngste hvor frøkna har sovnet i bilen.
Løfter først U inn og prøver å gi han til pappaen, HYYYLLL og klorer seg i meg.
Løsner han og løfter inn frøkna mens han hyler og vrir seg i armene til pappaen.
Legger fra meg frøkna for at hun kan våkne forsiktig.
Han kommer som et lyn og drar meg i buksene for å bli løftet opp, men jeg må kjøre bilen ned i garasjen.
Kommer opp igjen og han rett oppi fanget mitt og for sikkerhetsskylt tar han denne gang tak i toppen min og BH-stroppen under og legger hodet på skulderen min - og jeg som skulle på do før jeg skulle lage middag.
Den maten ble forsinket.
Jeg kan heller ikke levere i barnehagen, det må mannen gjøre, og når jeg henter begynner han å hyle siden jeg ikke løfter han opp fort nok.
Og så videre, og så videre..
Er ikke slik hele tiden, men syns det blir verre og verre.
Noen råd om hva vi kan gjøre for at det ikke blir så ille for han?
Som for eksempel:
Kommer hjem med de to yngste hvor frøkna har sovnet i bilen.
Løfter først U inn og prøver å gi han til pappaen, HYYYLLL og klorer seg i meg.
Løsner han og løfter inn frøkna mens han hyler og vrir seg i armene til pappaen.
Legger fra meg frøkna for at hun kan våkne forsiktig.
Han kommer som et lyn og drar meg i buksene for å bli løftet opp, men jeg må kjøre bilen ned i garasjen.
Kommer opp igjen og han rett oppi fanget mitt og for sikkerhetsskylt tar han denne gang tak i toppen min og BH-stroppen under og legger hodet på skulderen min - og jeg som skulle på do før jeg skulle lage middag.
Den maten ble forsinket.
Jeg kan heller ikke levere i barnehagen, det må mannen gjøre, og når jeg henter begynner han å hyle siden jeg ikke løfter han opp fort nok.
Og så videre, og så videre..
Er ikke slik hele tiden, men syns det blir verre og verre.
Noen råd om hva vi kan gjøre for at det ikke blir så ille for han?