mammadalt, allerede?!?

ariam

Betatt av forumet
På kveldene er han helt hysterisk til alle bortsett fra meg! Han gråter hysterisk helt til han kommer i armkroken min. Flere som har det slik? Råd? Har forsøkt med kluter som lukter meg av, men til ingen hjelp.

Jepp, sånn er det her også. Ser ut som det blir lenge til jeg får en tur på egenhånd...

Tyder på at det samme er iferd med å bli tilfelle her også...
Har ingen gode råd dessverre da dette har kommet litt brått på oss :)
Gullet vårt vil bare ha pupp pupp pupp!

Her er det også bare mamma som er god nok, nesten. Hun kan også roe seg hos begge bestemødrene, men i alle fall ikke hos pappa... Tror hun merker at vi damene har en helt annen ro rundt henne. Pappa prøver å være rolig, men om hun ikke roer seg blir han fort frustrert og det blir jo bare verre og verre... Og så vet vi jo at puppen hjelper godt på;)

Her er det også bare mamma som er god nok, nesten. Hun kan også roe seg hos begge bestemødrene, men i alle fall ikke hos pappa... Tror hun merker at vi damene har en helt annen ro rundt henne. Pappa prøver å være rolig, men om hun ikke roer seg blir han fort frustrert og det blir jo bare verre og verre... Og så vet vi jo at puppen hjelper godt på;)

Har merket noen tendenser her også... Men om det er fordi at pappaen er sliten når han kommer hjem fra jobb og han merker det...eller om han er mammadalt vet jeg ikke... Men det er lettere for meg å roe han ja.

Sa fornøyd til samboeren "kjipt for deg at han bare vil til mammaen sin;P" , men så kom jeg på at det kan vel kanskje bli kjipest for meg etter hvert ;) Jaja, det hører vel med <3

min frøken er mammadalt uten like. Ingen andre får trøstet henne på kvelden eller når hun er overtrøtt på dagen. Da duger kun jeg, og for min del er koselig, men veldig slitsomt. Håper hun roer seg bedre hos faren sin snart:) Da avlaster meg litt.. =)

Sånn har vi det også.... Vil kun være med meg hele tiden. Merker jeg blir litt sliten av det for jeg får jo knapt gått på do uten at hun hylskriker. Vil helst henge i puppen hele kvelden også. Har en teori om at hun blir så oppaset når pappan kommer hjem at hun ikke får til å sove etter rundt kl. 16 og det hele ender med at hun er superovertrøtt og ikke klarer å sove.... :-/

oi, det høres tungt ut.. jeg er heldig.. her er pappa minst like god når hun ikke skal ha mat.. pappa og mamma er like viktige for henne, ogofte er det lettere og falle til ro i pappa sine armer enn mamma sine..

det går over! man må bare tenke på at man er den viktigste personen i deres liv og vi har knyttet sterke bånd gjennom svangerskapet og i tiden etterpå! Vi er den personen som gir de mest trygghet og nå vil også far etterhvert kunne overta litt av denne rollen:) Eg lar far forsøke, men vil han ikke så vil han ikke... hadde det sånn med eldstemann en periode også, men d gikk over! bare til å nyte det ;)

Back
Topp