MaMMaCHICKA

Nugatti

Glad i forumet
husker ikke brukernavn i farten[8|]

Må bare si at jeg digget den handlelista du har laget på bloggen din[:)]

Lurer bare på hvilken butikk du handler på for det ble ikke veldig dyrt for all den maten[8D]

MaMMaCHICKA sin det [:)]

Takk[:D]

www.osspaeina.blogspot.com

DYTT

Å, tråd til meg....

Den måtte redigeret LITT den lista da[8D] hehe...
Tror jeg hadde glemt og skrive karbonader og stekt løk på...[:)][:)]

Jeg handlet litt på Rema 1000, litt mindre enn planlagt,f ordi de var så utplukket, og så på Kiwi.
Vi bruker en del First Price produkter vi da, fordi vi liker de og er fornøyd med de, men er også såpass kresen at de vi ikke liker, de bruker vi ikke bare fordi det er billig.
En annen ting jeg ikke har tatt med der er bleier da, det er kommet utenom....dvs, en pappeske med pampersbleier er faktisk inkl i prisen...

Kom på 1059kr på Rema og 1072,-kr på kiwi eller noe...
Og da mangler jeg KyllingFilet, Tikka Masala boks(svart toro) og Kjøttboller...

Så for 2500,- kan man FINT handle middager for en mnd + 7brød, pålegg, melk og yoghurt for en uke..[:)]

Synes den lista di var helt genial ja[:)]

Men du skjønner kanskje skepsisen min hehe..

Har laget mange lister jeg også, men kommer til kort når jeg skal skrive handleliste hehe

Dette var SÅ mye enklere tusen takk[:)]

Ja, man må nesten nha en handleliste for at det skal fungere, så derfor satte jeg meg ned og laget en liste osm kan brukes opp igjen og oppigjen.
Og når jeg bytter ut noen middager så forandrer jeg bare litt på listen min...
Reven ost kommer jeg forresten til å begynne og kjøpe en gang i mnd og fryse, men enda billigere er jo og kjøpe hel ost og rive selv...[&:]

ORIGINAL: MaMMaCHICKA

Ja, man må nesten nha en handleliste for at det skal fungere, så derfor satte jeg meg ned og laget en liste osm kan brukes opp igjen og oppigjen.
Og når jeg bytter ut noen middager så forandrer jeg bare litt på listen min...
Reven ost kommer jeg forresten til å begynne og kjøpe en gang i mnd og fryse, men enda billigere er jo og kjøpe hel ost og rive selv...[&:]

det gjorde jeg i min litt flinkere øko-periode! Og frøs alltid ned, så her hadde vil til pizza og gratinering uansett.

Oppskåret løk og paprika egner seg også toppers til frysing!!

Back
Topp