mammaca17januar

Martha2

Gift med forumet
hei. såg du skrev du skulle på yoga i vågen. har du noe info som hva det koster, når og hvor og slikt?? 

kor kjekt å få egen tråd da[:D] kosta 800 og vi lære gode pusteøvelser til fødselen og det er ett kurs for oss gravide...de e me ho elke..han rainer hansen he egen praksis...begynne rundt 3 september,så hvis jeg fikk tak i 3-4 stk så skulle ho kjøre kurset,det er over 10 uker så bare si i fra hvis du vil være med[:)]

ja det tror jeg jaggu jeg vil ja[:)] må ta båten men får no besøke familien da i samme slengen. bare det ikke blir så himla sent på kvelden da. aner du noe om det?

Hvor ofte er det? Og hvilket dager? Vet du det? Det må klaffe med jobben og liksom... :P

nei men trur kansje det er snakk om onsd eller torsd men skal sjekke med ho dama men finn ikke ut av det før om ca 2 uker...er sikkert i 17-18 tida,for folk jobba jo men kan si i fra så fort jeg vet noe mer men det skal være ett kjempe bra kurs og man får vite mye mer om de forskjellige stadiene i fødselen så man skal kunne kontrollere en del sjøl...veit ikke ka en fødsel er utenom det sikkert er j.... vondt[&:] så jeg tar til takke med alle gode råd[;)]

nei men trur kansje det er snakk om onsd eller torsd men skal sjekke med ho dama men finn ikke ut av det før om ca 2 uker...er sikkert i 17-18 tida,for folk jobba jo men kan si i fra så fort jeg vet noe mer men det skal være ett kjempe bra kurs og man får vite mye mer om de forskjellige stadiene i fødselen så man skal kunne kontrollere en del sjøl...veit ikke ka en fødsel er utenom det sikkert er j.... vondt så jeg tar til takke med alle gode råd

He he [;)] Ja det siste der har du jaggu rett i [8D] !! [;)]

Går på gravid-yoga i Stavanger, og kan anbefale dette på det varmeste! [:)][:)][:)]

(sniker litt siden jeg er utvandra sunnmøring...[;)])

Back
Topp