Mammabukser

FruSc

Glad i forumet
Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan finne behagelige ola busker til kommende mødre[:)]?
Har en, men vil gjerne ha flere[;)] Liker at de sitter litt oppe, men kan gjerne være litt vide nede i beina...

H&M har noen fine [:)]

lindex

Takk for svar[:)]

Lindex her har jeg ikke funnet noen...
Og på H&M har jeg bare funnet 1 bukse, og den satt ikke så fint akkurat[:D][:D]
Noen andre butikker som har??

Vettu hva??? Jeg har vært på evig leting etter en god og fin mammabukse siden jeg ble gravid denne gang og jeg har enda ikke funnet det[&:]
Var på H&M i dag og de hadde en dongri bukse som såg grei ut men når jeg fikk den på såg den helt snål ut[:'(]

Jeg ente opp på Only der jeg kjøpte meg en vanlig dongribukse som er lav og vid i livet så skal jeg heller "mekke" den til slik at den henger på meg[8D]

Kjøpte fra H&M på nettet, synes den sitter kjemoefint jeg. Har ikke funnet i h&m butikken......

ORIGINAL: O.o°•Hormonella•°o.O

Vettu hva??? Jeg har vært på evig leting etter en god og fin mammabukse siden jeg ble gravid denne gang og jeg har enda ikke funnet det[&:]
Var på H&M i dag og de hadde en dongri bukse som såg grei ut men når jeg fikk den på såg den helt snål ut[:'(]

Jeg ente opp på Only der jeg kjøpte meg en vanlig dongribukse som er lav og vid i livet så skal jeg heller "mekke" den til slik at den henger på meg[8D]

Helt enig... Mange som skryter fælt av H&M, og ja de har mye fint, men ikke på meg!! Blir så frustrert... Mitt problem er da at jeg har ganske flat rompe, så må liksom ha en bukse som kan sitte litt så den ikke detter av meg, hehe[:D][:D][:D] Den jeg har nå må jeg bruke belte på, og da faller liksom litt av meninga bort... Ikke så godt når det begynner å stramme seg nei...

Kanskje jeg bare skulle gjort det samme som du[:D]

Back
Topp