Mammabukser?

Lille lys

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Oktoberfruene 2018
Noen som har kjøpt seg mammabukse enda?
Jeg har prøvd noen ulike fra h&m men er det bare meg eller sitter mammabuksene svært lavt foran? Føler de henger ned foran liksom

Hva synes dere om mammabukser?
Hvor synes dere de har de fineste?

Har kun fra H&M jeg også, og er helt enig med deg! ;)

Jeg har også fra hm, det er jo eneste fysisk butikk som har mammaklær her i området.
Ja de er litt lave, men jeg tror det bedrer seg når magen fyller ut bedre ;)
Bruker treningstights eller joggebukse når jeg ikke må ha jeans.

Eneste mamma buksen jeg har er en fra jobb, men er ikke tatt i bruk endå [emoji23]

Har også kjøpt fra hm og helt enig, syns de sitter veldig lavt foran, men ble fort vandt med det etter å ha brukt den et par ganger og syns den er veeeeldig behagelig ellers[emoji1]

Jeg har også flere fra h&m, og de er lave foran! Men som nevnt over her, så tror jeg at det blir bedre når magen blir større! Men synes de er utrolig behagelige å gå med[emoji7][emoji7]

Jeg har kjøpt to bukser og synes de er ganske behagelig, selv om det er uvandt. Problemet mitt er at magen kommer mye mer frem i slike bukser og jeg holder det fremdeles skjult på jobben... Så med andre ord sliter jeg litt med klær for tiden. Har litt lyst å vente til etter OUL før det blir offentlig.

Jeg synes mamalicious har mye fint, men jeg aner ikke hvordan passformen er ettersom det ikke er noen butikker rundt her som selger det [emoji853] så jeg har også bare bukser fra H&M, synes de er greie men veldig varierende i str. Derfor veldig greit å prøve først [emoji16]

Uæææh, jeg kjøpte to mammajeans fra H&M i dag, var veldig rart! Føler meg ikke helt klar for mammabukser enda, men de vanlige jeansene mine er highwaist og ble veldig ubehagelige å bruke. Har ryddet dem bort for nå og bare brukt skjørt og kjoler i et par uker, men savner å bruke bukse!
De var sykt behagelige, men det kjennes veldig rart :P

Måtte «krype til korset» og kjøpe noen gravidbukser i helgen [emoji85] magen poppet plutselig ut forrige uke, er 17+1 i dag (med nr 2). Kjøpte de fra h&m, synes de passer helt greit. Jeg måtte ha ulik str i ulike modeller, og de er litt løse på magen enda men regner med at det blir bedre etterhvert [emoji1303]

Jeg liker de buksene jeg har fra H&M :) Synes de er behagelige og sitter fint på.

Jeg sliter med buksene fra hm. Har tjukke legger og alle buksene der må jeg skrelle av meg. Blir ikke bedre med stor mage og vann i beina... Har nettopp netshoppa meg noen fra bonprix. no Der går de høyere opp i størrelse og har med ulike passformer. Fremdeles lave i livet, men det er for å gi plass til magen når den kommer (har begynt å få, så sitter bra på meg nå [emoji5]️)

Jeg fant en mammabukse på hm når jeg var på besøk hos søsteren min og tenkte jeg skulle vente til lønn og kunne da gå innom hm hos meg, men der hadde de den ikke. Er skikkelig dårlig avdeling der [emoji853]

Og er enig at buksene for hm er veldig langt nede foran, syns de er noe langt nede bak også [emoji28]

Jeg har en mammatights fra h&m. De er kjempe deilige og jeg «bor» i de. Skulle ønske det var litt større utvalg her på bygda, men på min h&m er der kun slim-fit mammabukser i størrelse XS-M. Jeg må ha xl så da er jo det utelukket.

Ellers har jeg ei dongeri-bukse fra bonprix. Er ikke helt venner med den ennå. Den er stiv i stoffet og veldig høy over magen. :)

Jeg fant utrolig nok to veldig strechy gode mammajeans på hm. Hadde aldri trodd jeg skulle finne noe som passa der, men heldigvis. de er lave foran men man blir vant med det. Jeg har de på hele tiden nå.

Jeg tusler rundt i leggingsene fra hm. Ganske gode og lange i beina. Startet med dem denne uka (19).
Ikke kjøpt andre mammabukser enda.

Back
Topp