Mammabukser

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
3-4 bukser er det for mye.? Kjøpte en svart super skinni på hm veldig fornøyd med den. Lyst på en i blå dongeri også i samme type

Har ikke kjøpt noen enda jeg, men tenker jo at jeg trenger flere enn en ihvertfall :)

Jeg har foreløpig 2 stk. En i mørkblå og en svart. Også to tightser. Tenker å kjøpe inn en bukse til :)

Hadde 2 bukser da jeg var gravid med eldste, men bodde et varmt sted og gikk stort sett i mannen sine shorts på fritiden :) Hadde uniform på jobb, så slapp klær til jobb.

Med #2 bodde vi i Norge, og plutselig hadde jeg behov for flere bukser...hehehe. Tror jeg har totalt 4-6 bukser nå, og kunne egentlig ikke hatt mindre for å få det til å gå rundt

Hadde ikke gravidbulser sist og da var det vinter... Så kommer ikke til å kjøpe nå heller. Synes det er mer behagelig med strømpebukser og kjoler/skjørt

3-4 bukser er det for mye.? Kjøpte en svart super skinni på hm veldig fornøyd med den. Lyst på en i blå dongeri også i samme type
Det spørs jo litt på om du skal ha på jobb eller mest gå hjemme? :) Skal du på jobb så er det greit å ha litt å variere på, men en svart og en jeans er jo bra det, det passer til alt :) hjemme så er det godt å ha nå mykt på, teks joggebukse.
Jeg har ett par tøybukser (bomull eller noe lignende) som jeg elsket sist. De skal jeg sikkert bruke mye når jeg blir å ska sitte på kontor i slutten på våren/sommeren. Og ett par jeans. Tror ikke jeg kjøper flere da, har en del kjoler og :)

Jeg har bare kjøpt en gravidbukse og en gravidtights og merker at det absolutt ikke er nok. Nå har heldigvis lønninga kommet så da blir det flere. Skal prøve å finne klærne fra forrige svangerskap men det er 5 år siden så blir ikke lett. Hadde en skikkelig kul dongerishorts med sånn gravidgreie på:p den ble mye brukt på sommeren husker jeg. Savner også allerede gravidputen min. Sånn lang til å ha mellom beina:p

Jeg har en bukse til nå og kjøper nok en til to ekstra, snövit som er nærmeste barnebutikk har mamaliciouse bukser på lageret til halv pris! :D
Ellers skal jeg ha noen strømpebukser og gå til innkjøp av noen kjoler :De

Det spørs jo litt om du har barn fra før og :) jeg synes ihvertfall buksene mine blir ekstremt fort skittene med en to åring! Fulle av snørr og prim og jord og gjørme før jeg vet ordet av det. Jeg må ihvertfall ha 3-4 for å kunne ha rene bukser på jobb hver dag :)

De superskinny buksene på HM er sååå gode! Har 2 av de nå, men skal kjøpe en eller to til av samme type! :) Ellers har jeg et par tre mamma-tightser og joggebukser til hjemmebruk :)

De superskinny buksene på HM er sååå gode! Har 2 av de nå, men skal kjøpe en eller to til av samme type! :) Ellers har jeg et par tre mamma-tightser og joggebukser til hjemmebruk :)
Hvordan er størrelsen på superskinny buksene fra HM? Lurer på å bestille, men er usikker på størrelsen..

Jeg har kjøpt en svart skinny på HM, høres ut som samme som deg, samt en lys grå chinos. Ellers en tights og to strømpebukser. Satser på at det skal holde :) Blir nok en kjole og noen topper/gensere også, men tenker at med åpen cardigan så funker mye..

Hvordan er størrelsen på superskinny buksene fra HM? Lurer på å bestille, men er usikker på størrelsen..
Den jeg har en helt normal i størrelsen. Veldig stretchy, så om den sitter litt stramt først så blir den fort behagelig :)

Bruker bommulstights og ballongbukser fra cubus :) å no har di fått in masse gode bukser med strikk i livet som er romslig og med godt tynt stoff som blir fantastisk å ha i sommer; )

Back
Topp