Mammabukser

Vi har egentlig uniform også, men fikk heldigvis lov å kjøpe en vanlig svart bukse å gå med isteden. Billigere for arbeidsstedet var det også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har fortsatt de fra sist, men lever i håpet om at jeg kan unngå de. På et tidspunkt må jeg bytte tjenestested, og da havner jeg bak et skrivebord hvor ingen kan se om jeg har på meg en vanlig svart bukse :) Spørre pent, så går det sikkert greit..
 
Har på meg en fra H&M nå og den er forferdelig.

Kjøpte noen i USA som er mye penere på, men fortsatt ikke perfekt.
 
Asos har masse fine gravideklær. Har to bukser derfra, lave i livet med god strekk i lininga, men ser ut som helt vanlige tighte jeans ellers :) de har et stort utvalg mammaklær på asos, og det er ikke veldig dyrt! :)
http://www.asos.com
 
Jeg kjøpte for ca 1 uke siden 3 par hos H&M og di sitter helt perfekt, ser ut som vanlige bukser og er faktisk veldig behagelige å ha på seg, pluss at nå har dem masse salg på alle mulige bukser, og mange av dem får du 100,- avslag på, anbefales virkelig, men må også si at jeg var superskeptisk på starten men etter en tur på prøverommet så var jeg solgt :excited001
 
skal prøve meg på HM i morgen, har to bukser som passer og det er litt lite ettersom mini på 10.mnd griser meg til :)
 
Kjøpt to par på HM nå jeg også. Et par svarte som sitter kjempebra, og et par grå som ikke sitter fullt så bra.. Men de er gode å gå i, og det er liksom det viktigste :)
 
Ser for meg at jeg kommer til å gå mye med tights og store/lange tykke gensere i vinter:) Har kjøpt meg to gravid bukser, og gidder nok ikke kjøpe flere.


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014
 
Jeg liker "skinny" mammabuksene i jeans-stoff fra HM, føler de sitter som andre bukser, bortsett fra magen på toppen da :)
 
Har funnet frem mammatightsene fra førstemann, HM sine. Kjempegode synes jeg også. Har også en pierre robert longs som er kjempegod. Passer foreløbig ikke gravidbuksene, de blir for side i strikken over magen, ;/ og orker ikke tanken på å prøve meg gjennom haugen med dongeribusker som er for store.. Bytter på tights, mammatights og bukser med strikk. Fredager er "fin fredag" for meg på jobb, lærer så kan pynte meg litt hver dag om jeg vil :) fredag prøver jeg da å ha på skjørt/kjole eller lignende.
Blitt mange tunikaer, og lange t-skjorter i skapet nå. Kastet ut de "vanlige", de kan ligge på loftet i en kasse en stund. Tar jo noen mnd før man går inn i de igjen :) Har heldigvis venninner å søster å arve ifra. Heldige meg! Kjøpt kun noen smågreier fra jollyroom.
 
Back
Topp