Mammabukser

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
OMG! Så lite flatterende de er! Ser ut som jeg er kjempe tjukk, de holder ikke inn noe.
Spørs om jeg ikke må kjøpe noen vanlige bukser med lavt liv...eller kjoler med høytliv.

Nettopp begynt å gå litt med de, da mine vanlige bukser (med høytliv) presser på magen ila dagen. Sitter storsett forann PCen på jobb, så må ha noe som er komfortabelt.

Enig, men er det mest behagelige å gå med om dagen. Sitter også på kontor og vanlige bukser blir vonde utover dagen.
Men kjoler og skjørt er sikkert bedre:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Enig! Jeg fant fram det ene paret jeg kjøpte sist, da var jeg riktig nok større, så de ser HELT elendige ut! Komme meg på HM i morra, for de har i alle fall noen som ser ålreite ut i nettbutikken! Sist gikk jeg gravid på sommern, så da slang jeg liksom bare på meg en kjole! Det var enklere :)

Jeg har oppdaget en nettside som tydeligvis har masse fine mammaklær men har ikke fått tid til å sjekke så nøye ennå. Det må jeg gjøre snart for det er lite som passer nå, spes bukser. De som er interessert kan gå inn på : www.happymum.no. Det er veldig kjekt å se fin ut selv om en er gravid synes jeg :-)

sani30

Jeg har kjøpt tights på hm mammatights. Også Pierre Robert har gode strømpebukser som ikke strammer men allikevel holder rumpa litt haha!! Her går det i det og kjoler! Sitter på kontor nå og i går hadde jeg på meg olabukse og det skjer ikke igjen :-)

Kine snart mamma til fire <3

Misunnelig på dere som går i sivil på jobb altså! Det finnes riktignok uniformsbukser for gravide, men hvis ei vanlig gravidbukse er "lite flatterende" så har jeg faktisk ikke ord som dekker hvor ekstremt stygge de uniformsbuksene er!! :b

Hold in mammaklær:) Hadde vært noe:)

Hold in mammaklær:) Hadde vært noe:)

Jeg har prøvd noe holdin og vettu hva! Som gravid er det smertefullt å ta det av hehe! Men en mellomting hadde virkelig vært noe!

Kine snart mamma til fire <3

Jeg bruker mye kjoler. Synes det er mer behagelig for øyeblikket ;-)

Misunnelig på dere som går i sivil på jobb altså! Det finnes riktignok uniformsbukser for gravide, men hvis ei vanlig gravidbukse er "lite flatterende" så har jeg faktisk ikke ord som dekker hvor ekstremt stygge de uniformsbuksene er!! :b

Vi har egentlig uniform også, men fikk heldigvis lov å kjøpe en vanlig svart bukse å gå med isteden. Billigere for arbeidsstedet var det også :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

De mammabuksene jeg kjøpte forrige svangerskap var tight og fin i både rompe og lår :p fra H&M :) blir å kjøpe de samme typene nå, må bare ha mindre størrelse :)

Back
Topp