mammabukser?

kailin

Glad i forumet
Er vel ganske så tidlig nå å få mage,. Ikke at jeg har fått noe særlig mage, men det strammer hvert fall rundt magen på buksekanten, at jeg har måttet gå med åpen knapp i hele dag! Er det bare jeg eller burde jeg kanskje tenke på å finne meg noen mammabukser snart?...Synes det er litt veeeeeldig tidlig !!!Har jo hatt flat mage hele tiden, men nå så har jeg fått en slags "pølse/kul"! haha. Noen som har begynt å sjekke vekten i forhold til om man har gått opp noe? Jeg har ikke gått opp mer enn 0,5 kg:) 

Tenkte faktisk på det i dag...... Har skjekket vekta og ser ut til at her går det oppover.....Det er jo faktisk en baby inni der, så må jo tåle å legge på meg 

jeg har ikke lagt på meg, men har en veldig oppblåst mage. jeg har ei bukse med lavt liv som jeg kan bruke, ellers er de andre meget ubehagelig å bruke. Så jeg kommer nok til å hente fram mammabuksene snart... SElv om jeg synes det er vel tidlig når jg er bare 8 uker på vei

eg har vært så fornøyd tidligere i vår/sommer at eg kunne gå med piratbuksene eg ikke kunne gå med i fjor, har tatt av noen cm på magen, men nå kan eg bare glemme å ha knappen igjen vertfall! Er sånn trykk-knapp, og den spretter åpen om eg sitter. Når eg står så blir den igjen, men kjenner at den har lyst å sprette opp...
Har ikke lagt på meg"noe" enda, kanskje opp 0.2 kg eller noe...

jeg er en stor damezz Jeg har tatt av 2-3 kg siden jeg ble gravid og 4-5 før det... Men likevel sliter jeg litt med bukser over nedre mage om ettermiddag/kveld.

Jeg merker det på arbeidsbuksene mine som jeg bruker på skolen at det er noe som skjer i magen og det er så koselig :-) Men veldig ubehagelig når det strammer , så er glad dette året snart er over . Neste år blir det mest spennende med tanke på skolen XD

Back
Topp