Mammabukser

lillesøster

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som har begynt å bruke mammabukser? Jeg tok en tur på Hennes i dag, og kjøpte flere par :) De har mange fine modeller, og koster slikk og ingenting. Jeg har ikke fått mage enda, men buksene sitter veldig fint likevel. Er så DEILIG å slippe å dasse rundt i joggebuksa hele dagen, og likevel ikke ha bukser som strammer ubehagelig rundt magen :)

Jepp, har kjøpt for lenge siden, men bruker kun joggebuksene til hm for buksene blir litt for trange for meg. Har kjøpt en hel hau av de så jeg har nok til å bytte på hele uken :p Magen kom med en gang denne gangen, så orker ikke å bruke de vanlige buksene mine:P

Jepp! For lengst. Hatt så øm mage, og nå er den for stor... så jeg går i mammabukser og mammatights

Har også begynt med mammabukser, orker ikke å gå med de vanlige buksene lenger for de har begynt å bli trange som bare det. Merker magen kommer noe tidligere nå som det er 3. gang. HM har masse fine bukser

Begynte med mamma-bukser i uke 9...... Har kjøpt bukser på hm og er veldig fornøyd med de. Har noen fra forrige svangerskap, men de er veldig slitte.

Har ikke kjøpt mammabukser enda.. Har ikke fått så fryktelig stor mage enda, så jeg kan fint bruke mine vanlige bukser :) Men jeg må nok se etter noen etterhvert!

Ja, jeg har brukt dem lenge allerede! Først bare når jeg måtte synge, men nå bruker jeg dem hele dagen, mye mer behaglig. Men er ikke så stor enda, så må ta dem opp hele tiden, de er jo så elastisk :)

Nei jeg bruker bare mammabukser, joggebukser og onepiece (støgge, men fantastisk gode å gå i)

Vet ikke helt når jeg begynte, men var vel rundt uke 8-9?! Magen kom fort denne gangen, men er vel sånn det er med femtemann?! =)

Back
Topp