Mammabukser?

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Mange av dere som har begynt å bruke mammabukser nå da? jeg bruker bare joggebukser, men må snart begynne bruke mammabukser siden det blir ubehagelig å ha en stram strikk helt nederst på magen [&:]

hjemme så går det mest på store pysj bukser[:D] men ellers så blir d fåreløbig joggebukser.. men er snart fri for bukser som passer[:-]
utrolig hvor fort buksene blir for trange..

mine strammer noe sykt de så det blir ubehagelig....[:'(] å så tåler jeg ikke ta buss eller kjøre bil, da blir jeg kvalm med engang...og spyr...[&:]

Nja. Jeg har brukt en mammajeans en dag. Var skikkelig oppblåst og skulle ut og fly. Orket ikke tanken på å ha noe stramt i livet. I tillegg synes jeg den sitter veldig fint. [;)]
Kjøpte meg en dressbukse-mammabukse som jeg nok også kan bruke på jobb nå hvis jeg er litt oppblåst. Der sitter strikken i sidene, så den ser egentlig ut som en vanlig dressbukse.

Jeg er redd folk skal se at jeg har mammabukse, så venter litt med det[8D]

her må jeg nok bare pent nødt til å gå med mammabukser altså. får ikke på meg mine egene bukser lengre... sånn er det vel å være flergangs fødende.... magen synes tidligere

mamma bukser er sykelig godt å gå i, du kommer ikke til å angre på inviseringen... [;)]

Med det at æ har gått ned 14kg før æ bei gravid så har æ heldigvis nån bokse som e stor før mæ så da kan æ bruke de, men de ny boksen mine e lagt vækk da de stramme før mye over magen... Men æ kjenne jo d at æ grue mæ te æ ska finne mæ mammaklær, før selv om æ har slanka mæ nån killo så e æ ikke akkurat LITEN!!! Så sia vi ska te Sverige, Danmark og Tyskland i ferien så bi æ te å leite etter mammaklea i store størrelsa der da d ikke e flust me d her.

Førresten veit dokker om nån butikka i de overnævnte landan som har store mammaklea, alt mottas med takk[:)][:D]

JAAA! Kjøp mammabukse/gravidbukser! Det er fantastisk gode bukser! Jeg angrer LIVET av meg for at jeg var så dum og ikke gjorde den investeringen forrige svangerskap. For man føler seg bedre, ser bedre ut, og når man begynner bli litt mere 'feitere' enn vi er nå, så vil man se fortere gravid ut fordi klærne ofte prøver å fremheve formene vi skal få! I motsetning til vanlige klær.

Anbefaler dere VIRKELIG å kjøpe 1 bukse om ikke annet! Det er den beste investeringen jeg har gjort denne måneden!!

Og er ikke noe problem å skjule, bruker bare lange singleter + tunikaer over... [;)]

Jeg har ikke hatt behov enda, men sist var det ikke såååå lenge til jeg måtte... vil fortelle det til sjefen og de jeg jobber med før jeg bruker mammabukse på jobb, sånn i tilfelle de ser det...

Klar over at lange gensre egentlig skjuler det, men ikke helt, for de fleste gensrene mine er tettsittende. tunika er ikke meg, rett og slett, det bruker jeg ikke.

når er det embryoet kommer opp av bekkenet? føler selv jeg har fått mage, er ikke så oppblåst lengre heller..

Jeg bruker kun mammabukser nå.

Klarer ikke gå med vanlige bukser pga de strammer, og jeg synes det er så godt med den støttestrikken over magen. Det er ubehagelig med joggebukse, men behagelig med mamma-DONGERI-bukse til og med!

Sist brukte jeg ikke mammabukser. Kjøpte flere, men syntes det var ubehagelig med den strikken over magen. Rart hvor forskjellig det blir! Nå er det jo DEN som er det behagelige[8D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

når er det embryoet kommer opp av bekkenet? føler selv jeg har fått mage, er ikke så oppblåst lengre heller..

?????noen som vet???

Opp  av bekkenet er rundt uke 12 sa jm til meg sist.  Livmoren altså, mikroen har god plass inni der, fyller den ikke.

Se på den uke-for-uke-grafikken på BV?
http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Animasjon/Se-barnet-og-magen-din-vokse/

kanskje ett teit spm da...men i forbindelsen med trange bukser...hvorfor er buksene trange og strammer da siden livmoren ikke har kommet opp av bekkenet???

Oppblåst, og enkelte organer som trykkes litt hit og dit selv om livmoren ikke er kommet helt opp, så skviser den andre ting litt her og der....

Mollå: jeg er 3.gangs gravid så kanskje den kommer opp tidligere med meg? er 8 uker på onsdag

Bruker mammabukse eller veldig vide bukser, klarer ikke at det strammer:)

har kjøpt meg mamma bukse :D deeeeeeeeeiiilig!![:D]
har et par bukser som var blitt litt for store å, så de passer jo akkurat[&:]
har lagt vekk de vanlige buksene de strammer så på magen, og det re ikke noe allright når man er oppblåst og kvalm[8D]
jeg angrer ikke i hvertfall

Back
Topp