Mammabukser uten magebelte?

Flangre

Elsker forumet
Noen som vet hvor det fins mammabukser uten magebelte? Alle fine bukser jeg finner på nettet, har dette forferdelige beltet som strammer midt på magen :( Driver og bretter det ned, men det er jo ikke særlig behagelig det heller :( Fant en bukse på en h&m butikk, men de hadde selvfølgelig ikke størrelsen min :(  

Skjønner ikke helt hva du mener med magebelte, er det den stoffdelen øverst ?

For jeg synes de buksene er noe av det beste i verden å gå i :P

Kjøpt meg treggings fra Lee. De har strikk i livet og er helt perfekte! Dessuten er de veldig fine :-) Takler ikke mammaklær..

Det e bare å klippe av den magebeltedelen, ikke nåkka problem =) Den e jo vanligvis bare sydd på innsida, så det e ingenting som rakner hvis du klipper forsiktig!

Er den stoffdelen jeg mener ja. Likte den ikke forrige gang heller, og nå blir jeg så uvel av at den trykker midt på magen. Men må vel frem med barberblad igjen da, og snitte det opp. Men er jo sydd å helsikes rundt hemper ol :( Også er det ikke noe fint når jeg må stramme strikken inni for at de skal sitte på plass. Men men ... H&M har en fin løsning hvor det er litt stoff bak og på sidene, også går det ned og krysses litt forran på ett vis. Hmmm, dårlig på å forklare :p Men de syns jeg er mye mer behagelig. Finere er det også, syns det er så stygt med den kanten som blir midt på magen  Vanskelig? Jeg? Neeeeeeida 

Paige har uten magebelte. Bare noen små strikker i siden.
Og pietro brunelli har bukser med bare en smal strikk oppe.
Liker heller ikke disse enorme stoffgreiene:)

Back
Topp