Mammabukser med SMÅ størrelser?

Kh89

Elsker forumet
Jeg er ganske liten av meg. Eller, så liten er jeg kanskje ikke, men jeg er ganske slank. Har ikke mye av hverken lår eller rumpe. Det eneste som har vokst på meg hittil er magen, selv om jeg regner med at det blir å vokse litt andre plasser også etterhvert. Jeg har vært å sett etter mammabukser på nett å sånn, men jeg synes alle ser så store ut. Jeg vil ha dongeribukser som ikke er sleng i, og som ikke henger i rumpa. Noen som vet om steder på nett som det selges? :)

Jeg har ikke funnet noen som passer skikkelig, uten om ei svart dongrilignende på HM i str 34 og ei blå i str 36, den i 36 er litt stor, men myyyye bedre enn alle de dongeribuksene med sleng nederst og så er de så vide nedover hele bena...
Jeg liker bukser som er trange hele veien og har ikke lyst til å endre klesstil fordi om jeg er gravid...

UTenom disse har jeg ikke funnet noen jeg liker hverken på nett eller i butikk....

Jeg bruker str. 36 / xs / 25-26 i bukser til vanlig.
Har anskaffet meg to mammabukser til nå.
En dongeribukse fra Paige, som er smal hele veien ned og en sort treggings fra Boob. 
Jeg liker ikke gravidbukser som ikke har den digre strikken på magen. Treggingsen hadde det, men jeg bretter den ned. Da var den veldig behagelig på!
Dongeribuksen har bare strikker i sidene, og ser ut som en helt vanlig bukse!

I forrige svangerskap bodde jeg i en dongeribukse fra pietro brunelli. Den er også smal. Men har fått hull på kneet på den, så den er ikke så fin lenger:)
Om jeg kjøper en bukse til, så blir det i det merket!

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har lært at det er bedre å investere i noen få skikkelige plagg, enn en drøss med billige.
Så dette er bukser som koster litt.
Paige buksa koster ca. 1700, treggingsen 650, og buksene fra p.b ligger på rundt 1500.

Lykke til med jakten:)

Jeg fant på HM..  Sikkert samme som *Zion* snakker om.
De var skikkelig trange. Jeg har ganske store lår tror jeg... Jeg bruker str 38/40 til vanlig, men de buksene der hadde jeg ikke sjans til å få på meg i str 44 engang... :)

Nelly.com har smale bukser. Er litt utplukket i små størrelser ser det ut som, men de har iallefall i w27

Jeg er  13+4 idag og må bruke belte på buksene jeg kjøpte nesten to mnd før jeg ble gravid. Jeg har stått stille på vekten, men jeg har gått ned ca tre cm rundt hoftene :s Går  med buksen under "bulken", er en av de som elsker gigantiske baggy bukser (helst mannebukser) og sagger litt fordi buksen egentlig er tilpasset en som skal ha hakket mer utstyr mellom bena enn det jeg har :p

Jeg er redd jeg ikke vil få sjansen til å kjøpe noen mammabukser nesten :p Jeg kjøper jo ikke om de andre buksene mine passer helt fint. En av buksene mine er så stor at jeg nærmest svømmer i den!

Hvor bor du? Kanskje de har mammabutikker et sted? Bergen har flere som selger bare mammaklær :)

Edit: postet litt for tidlig XD

Jeg fant en veldig fin dongeribukse på H&M :) De har de helt ned i str 34. Magebåndet føles litt rart nå i og med at magen ikke har vokst SÅ mye, men så måtte jeg ha str 40 allerede da rumpa nok har vokst litt ;) De hadde mange modeller og de var ikke dyre heller. 3-400 kr.

Back
Topp