Mammabukser - helt genialt!

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Har vært å kjøpt meg mammabukser fra H&M i dag, og det var virkelig helt fantastisk å komme inn i de buksene! Hadde jeg visst hvor digg de var hadde jeg kjøpt de for et par uker siden, hehe.. Betalte 399,- og syns det var vel anvendte penger! Kjøpte også en mamma-skjorte (Ikke typisk mamma-plagg, kan brukes utenom graviditet og) og en laaang strikkegenser. Så nå sitter jeg her i mine nye herlige klær, og kjenner at magen kom til sin rett i de nye klærne! Nå ser den ut som en gravid-mage, og ikke en "jeg er litt småtjukk-henger-over-kanten-mage" ;)

Har fått innkalling til UL i dag og, så dette har vært en suuuper dag!

Hihi:D Høres ut som en herlig dag da:D Deilig med nye klær uansett:D Tror det er på tide å investere i noen mamma bukser selv altså, lei av å gå med smekket og knappene åpne;P Hihi:)

Har èn fra h&m (som ses på siste magebilde)
Elsker den!! :) 
Kosta oxo 399,- Ser ikke ut som mammabukse .... ;)

Dere som har kjøpt mammaklær allerede (feks på H&M, de har forresten ikke mammaklær i H&M butikkene her, så må bestille på nettet):

Hvilken størrelse kjøper dere i forhold til hva dere pleier å kjøpe?

Hvis man bruker S normalt sett, er det S da også?

Eller sånn som jeg som har brukt XS, hvordan skal jeg finne behagelige bukser,kan jeg kjøpe str S??

Går bare med tights nå, men kunne tenke meg noen bukser å bytte mellom =)

De har jeg også kjøpt 2 stk av.. Et par svarte og et par blå, og jeg ELSKER de <3
Jeg kjøpte en str. større enn jeg vanligvis ville brukt.. Så siden jeg er 38 kjøpte jeg 40, så får de heller bare  være litt løse i bena i begynnelsen.. Regner med at jeg legger litt på meg der, sånn at de passer bedre om noen uker! 

Jeg bruker til vanlig 36/38 i bukser, så jeg kjøpte 38. Kjenner denne jeg har i 38 er litt romslig, men kommer vel å fylle den bedre etterhvert :p

Jeg bruker vanligvis str. 38, men kjøpte mammabuksa i str. 40. Da var den litt romslig rundt bena, og siden det er stretch så regner jeg med den krymper litt i vask og. Så jeg ville bestilt en str større enn hva man bruker til vanlig

Har stort sett gått i joggebukse og en vid jeans i joggebuksestoff de siste 4 ukene, så nå ville jeg ha en skikkelig bukse, følte meg mye freshere med en gang! Og buksa ser jo ut som en hvilken som helst vanlig olabukse, herlig

Jeg synes ikke noe om den buksa jeg kjøpte på hm. Jeg bruker vanligvis M, kjøpte i S og funnet ut at jeg skulle kjøpt den i SX. Den detter nesten ned. Men ellers er jo buksa fin å se på da :)

Back
Topp