mammabuksene på HM...

Dollface

Forumet er livet
VIP
har de krympa i størrelse??
For jeg kjøpte en i str XL for en mnd siden og den sitter som et skudd...

nå har jeg kjøpt 5 brukte bukser - også fra HM.. og jeg drukner jo i dem...

Jeg kjøpte en i str. 36 i februar og den var bare bitte litt trang 20 kilo senere så tror de vider seg ut noe j*****

Jeg må opp tre størrelser i mammaavdelingen... Føler meg ikke noe særlig HVALROSS da nei... Det er jo litt rart..

2x 24November skrev:
de vier seg veldig ut.

men hele buksa er stor liksom... sånn "jeg trodde jeg var stor helt til jeg tok meg en svømmetur i en av disse buksene"...

Vel vel.. jeg blir større.. garrrrantert... Fikk spørsmål i dag om jeg ikke snart var fødeklar..... har 4 mnd igjen.............

Har kjøpt i str 38 og den er romslig her ihvertfall
Dongeri med strech 

jeg har 3 hm bukser, kjøpte alle i str 36 som jeg brukte til vanlig. (kjøpte i uke 8-9, fikk tidlig mage)
Nå 18 kg seinere sliter jeg med å få de over låra.... Eller ALT jeg har sliter jeg med å få over låra ;) Er litt stretch i de, men er begrensa :P

LittleMonkey skrev:
Jeg må opp tre størrelser i mammaavdelingen... Føler meg ikke noe særlig HVALROSS da nei... Det er jo litt rart..

Samme måtte jeg. Følte meg helt forferdelig...

Jeg har tre mamma bukser fra hm i str 34. Der to av de er gode å ha på seg og den andre er helt forferdelig stram og ubehagelig. Så tror det går litt på modellene dems egentlig:)

Har aldri fått på meg jeansen der, så de skal jeg ikke uttale meg om, men tøybuksene, de med snor i bena, utvider seg heelt sinnsykt.. Jeg druknet i dem, som høygravid!

De har endret størrelsene der, så jeg som før brukte xl uansett, for å få det langt nok i armene og slikt, bruker nå bare L. Greit nok det, men det førte til en del bomkjøp en stund. :p

toneany skrev:
De har endret størrelsene der, så jeg som før brukte xl uansett, for å få det langt nok i armene og slikt, bruker nå bare L. Greit nok det, men det førte til en del bomkjøp en stund. :p

ja det var det jeg tenkte ja... vel.. de passer sikkert etterhvert.. betalte ikke mye for de heller så :)

Back
Topp