Mammabukse

Toja

Andre møte med forumet
Ok...e sjokka...måtte kjøpe gravidbukse idag...ingen bukser går på.Magen e stor, og æ ser gravid ut...Alle kan se d!!! E i uke 5.....E d bare mæ?

Er vanlig å være litt oppblåst slik at man får noe som minner om gravid mage, ofte blir det bedre da før magen kommer :)
Her hadde jeg mage før jeg ble gravid og alle bukser går høyt opp så håper å slippe å kjøpe før i april/ mai :)

Sniker.

Så på magebildene jeg tok i fjor. Magen var større i uke 5enn i uke 9 ;) så det er mulig. Masse hormoner vettu :)

Ok...e sjokka...måtte kjøpe gravidbukse idag...ingen bukser går på.Magen e stor, og æ ser gravid ut...Alle kan se d!!! E i uke 5.....E d bare mæ?
Du er nok bare oppblåst. Helt normalt :)

Er oppblåst selv, såpass at det er vanskelig p skjule her også, Hehe. Gleder meg til at magen blir stor på ekte, og ikke bare full i luft! :)

Godt at æ ikkje e aleina :-) E nok ikkje lenge før ledelsen ser at æ e gravid...ja,ja...Ha en fin dag :-)

For en uke siden var jeg skikkelig oppblåst og slet med å få igjen buksen, men nå er jeg helt flat igjen :)

Last edited:
Er også oppblåst, føler at alle ser jeg er gravid. Glad det er vinter sånn sett slik at jeg kan bruke store gensere :p

Har vurdert å gå til innkjøp av videre bukser selv ass! Føler de jeg har presser sånn på magen :P Men fint å høre det er vanlig at det går litt ned igjen etterhvert så kanskje vi kan drøye buksekjøpet litt :P
Digg følelse med gravidbukse da? Kan se for meg det er litt hyggelig å bruke det på en måte :)

Bestilte gravidjoggebukse på nett igår, og jeg er bare 4+6 :P
Men blir godt å slappe av hjemme i en slik bukse :)

Back
Topp