Mammabukse

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Jeg er 8+2 idag og tror jeg må gå til innkjøp av mammabukser.. Er så kvalm om dagen å føler meg enda mer kvalm om buksene mine strammer over
Magen! Flere enn meg? :)

Her også. Er heldigvis mye strech i de buksene jeg bruker, men må nok gå over til tights og mammabukser om et par-tre uker. Er 6+1 i dag.

Har allerede brukt det i et par uker. Synes det er så ubehagelig når det strammer rundt der. Er 6+5.

Æ har aldri brukt mammabukse i mine 3 svangerskap...har aldri fått sånn mage at det har vorre nødvendig, med førstemainn,så vistes d knapt....har lagt but bilde :p Va enorm me 3 mainn i forhold t 1 mainn æ da, så æ får kanskje bruk for mammabuksa gangen her :)

Jeg har flytta inn i de gode joggebuksene til cubus! de kan brukes uansett hvor stor magen er! også har jeg rota frem noen gravidtightser fra sist, tror jeg skal se etter no andre bukser etter jul. Syns magen har est litt ut, og jeg har alltid vært glad i behagelige klær! :D

Jeg har flytta inn i de gode joggebuksene til cubus! de kan brukes uansett hvor stor magen er! også har jeg rota frem noen gravidtightser fra sist, tror jeg skal se etter no andre bukser etter jul. Syns magen har est litt ut, og jeg har alltid vært glad i behagelige klær! :D
Joggebuksene fra Cubus er gull verdt
:D meeeen jeg jobber i butikk der jeg må kle
Meg ordentlig, og absolutt ikke lov til å gå i joggebukse så noe må jeg finne på :p men hjemme så bor jeg i joggebukser :D

Æ har aldri brukt mammabukse i mine 3 svangerskap...har aldri fått sånn mage at det har vorre nødvendig, med førstemainn,så vistes d knapt....har lagt but bilde :p Va enorm me 3 mainn i forhold t 1 mainn æ da, så æ får kanskje bruk for mammabuksa gangen her :)
Nå måtte jeg inn å se på magebildene dine, sååå vakker liten mage <3 da
Var du jo heldig da :D

Joggebuksene fra Cubus er gull verdt
:D meeeen jeg jobber i butikk der jeg må kle
Meg ordentlig, og absolutt ikke lov til å gå i joggebukse så noe må jeg finne på :p men hjemme så bor jeg i joggebukser :D

Hehe, jeg jobber i barnehage, så der kan jeg i grunnen gå litt som vil :)

Back
Topp