Jeg er 8+2 idag og tror jeg må gå til innkjøp av mammabukser.. Er så kvalm om dagen å føler meg enda mer kvalm om buksene mine strammer over
Magen! Flere enn meg?
Magen! Flere enn meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joggebuksene fra Cubus er gull verdtJeg har flytta inn i de gode joggebuksene til cubus! de kan brukes uansett hvor stor magen er! også har jeg rota frem noen gravidtightser fra sist, tror jeg skal se etter no andre bukser etter jul. Syns magen har est litt ut, og jeg har alltid vært glad i behagelige klær!![]()
Nå måtte jeg inn å se på magebildene dine, sååå vakker liten mage <3 daÆ har aldri brukt mammabukse i mine 3 svangerskap...har aldri fått sånn mage at det har vorre nødvendig, med førstemainn,så vistes d knapt....har lagt but bildeVa enorm me 3 mainn i forhold t 1 mainn æ da, så æ får kanskje bruk for mammabuksa gangen her
![]()
Joggebuksene fra Cubus er gull verdt
meeeen jeg jobber i butikk der jeg må kle
Meg ordentlig, og absolutt ikke lov til å gå i joggebukse så noe må jeg finne påmen hjemme så bor jeg i joggebukser
![]()
Liten mage ja, så satse på en skikkelig mage gangen her,sia d e siste gangenNå måtte jeg inn å se på magebildene dine, sååå vakker liten mage <3 da
Var du jo heldig da![]()