Mammabukse!:)

*Rapunzel*

Blir kjent med forumet
I dag fikk jeg mammabuksene fra Ellos! Må bare skryte og anbefale videre! Skikkelig gode bukser, rimelige var de også! Jeg kjøpte to mammabukser, og to ammetopper +en film til den kommende storesøster, betalte ca 850,- inkl frakt!:) Selv om ikke magen er kjeeeempestor, så var d supert å få på ei god bukse som ikke strammer:)

Takk for råd! :)
Har lurt på hvor jeg skal kjøpe mammabukser etter hvert..tightsene begynner å stramme og være ubehagelige nå... link til den du kjøpte og var fornøyd med? :D

Så fin den var! Den så veldig behagelig ut å gå med... tror jammen meg jeg skal nettshoppe litt i dag :D

Var innom der og.. hmm...synes de hadde mye mer utvalg i nettbutikken sin før.... kanskje jeg får ta meg en tur i butikken å se :)

Å så deilig, jeg klarer ikke å gå i vanlig klær lenger jeg, hvis det er antydning til stramming så blir jeg kvalm og uvel, slik har det vært siden uke 5 :)

Gulla83 skrev:
Å så deilig, jeg klarer ikke å gå i vanlig klær lenger jeg, hvis det er antydning til stramming så blir jeg kvalm og uvel, slik har det vært siden uke 5 :)

Samme her! Hadde heldigvis noen bukser igjen fra forje svangerskap;)

Ja det må jo være en fordel å ta vare på de så slipper man kostnaden hver gang man skal ruge :)

De buksene fra Ellos er kjempe gode! :)
Men syns dem var litt store i str, eller at dem gikk litt ut.

Igår kjøpte jeg meg en lekker mammabukse på H&M, satt som et skudd og var vell så pen som de 'gamle' buksene- nesten så jeg blir å bruke den etter svnagerskapet også.. ;)

Jeg har gått i mammabukser siden uke 8, for jeg blir også kvalm med en gang noe strammer over magen. For noen uker siden kjøpte jeg meg mammajeans på hm, og de har jeg bodd i helt siden da! Har ikke tenkt på at ellos har, men der var det mye fint! Jeg kjøpte en hel pose i dag med 2 bukser, 1 tights, 2 cardigan. 1 tunika, en t-skjorte, en ammesinglet og 1 bellyband for 200 kr av en gammel kollega av meg, i dag! Nesten ikke brukt :)

En befrielse å slippe at det strammer over magen!
Kjøpte dogneribukse på H&M, og den sitter kjempe godt. Ikke fått store magen, men mammabukse ble det jaggu..

Skal virkelig ta meg en titt i de 2 nettbutikkene..Hvor andre steder enn HM og Ellos har dere funnet fine mammaklær?? :)

Fremtiden skrev:
De buksene fra Ellos er kjempe gode! :)
Men syns dem var litt store i str, eller at dem gikk litt ut.

Igår kjøpte jeg meg en lekker mammabukse på H&M, satt som et skudd og var vell så pen som de 'gamle' buksene- nesten så jeg blir å bruke den etter svnagerskapet også.. ;)

Synes også de er kjempegode, men ja, de går en liten anelse ut:) men det er jo bra, for det gjør jo vi også!;);)

de har noen lekre tightser på bikbok i forskjellige farger, med litt glidelås detaljer og forskjellige sømmer. ser ut som bukser, og de er litt finere enn en vanlig tights. koster 199,- og er strikk i livet, så de strammer ikke på magen. kjøp heller en størrelse større enn hva du vanligvis bruker ;) jeg bruker kun disse nå, for jeg har fått en god kul på magen;) 

Back
Topp