Mammabukse

Maria med 2 små

Forumet er livet
Noen her som har gått fra vanlige bukser til mammabukser?

Her begynner buksene å bli trange og ubehagelige. Trives best i joggebukser på kveldene.
Har vært å lett frem buksene fra forrige svangerskap, men føler det er litt tidlig å begynne med de nå i uke 14.

Jeg har akkurat hoppet inn i min nyinnkjøpte gravidtights nå. Har ikke plukket fram de andre gravidbuksene enda, de tror jeg muligens blir litt for romslige foreløpig. Men vanlige bukser begynner å være ubehagelige ja, så det går mye i tights ol. for tiden.

Eh, hehe jeg bytta ut mine vanlige bukser med gravidbukser i påsken
-og har gått i dem siden! :)

Da spørs det om jeg hopper i buksene mine jeg også.
Er litt redd for att jeg skal bli dritlei av buksene for tidlig.
Men jeg trøster meg att det snart blir varmere i vret og att det går ann å ha på kjoler :)

har en fremme som jeg bruker litt ellers går jeg i taiths og treningsbukser
olabuksene mine kan jeg glemme se er så ubehagelige og passer ikke over rompa lenger

Sikkert en måned siden jeg begynte å gå i mamma bukse!
Var veldig oppblåst og øm i magen i begynnelsen, så det å få på mammabukse var dritdeilig!
Kan får jeg ikke igjen verken knapper eller gliselås i noen av mine busker, så her er det 100% mammabukser!

Mammabukser er ett must her i huset- de vanlige buksene er lagt på hyllen :)

Jeg måtte krype til korset å kjøpe mammabukse på HM forrige helg, har ikke sjans til å ha på meg de vanlige buksene mine.. så veksler mellom den buksen og tights nå, må vel ha litt flere alternativer etterhvert..litt deilig at det går mot sommer synes jeg, da kan man jo variere med shorts og skjørt også, masse luftige topper og kjoler 

Jeg har 2 stk fra forrige svskap og begge passer perfekt! Heldigvis! Ellers er det thigts (nedenfor magen) og joggebukse.

Back
Topp