Mammabukse

Sillebedille

Glad i forumet
Da har jeg kjøpt min første mammabukse dette svangerskapet... Nå var det nemlig nok! Orker ikke presse magen ned i de vanlige buksene mine lenger, og kan ikke gå med tights hele tiden... De mammabuksene jeg allerede har var altfor store enda. Tror ikke jeg kjøpte mammabukse før uke 20 sist...

Så da ble det mammabukse, str 36 på H&M. Den var ganske fin, faktisk! Og satt bra på, og var behagelig over magen. Deilig! Men det går vel bare noen uker før jeg vokser ut av den, og kan ta fram de gamle mammabuksene på ny.... er jeg redd! :(

Flere som har kjøpt mammaklær? Hvor kjøper dere klærne hen? Syns jo ikke akkurat H&M har det største utvalget...

Jeg kjøpte en mammabukse på h&m her en dag. Jeg er dessverre ikke vanlig str. og sliter med å finne bukser men jeg håper å finne noen tights etterhvert som passer for det er deilig å gå i :-) 

Jeg har 4 mammabukser fra H&M + noen singletter og gensere. Må være enig i at det ikke er det største utvalget, men måtte gi opp de vanlige buksene for flere uker siden, og da var mammabuksene gode og ha :)

Jeg bestilte mine første mammaklær i går! Det var fra http://www.laredoute.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=52365 

Er jo alltid en risk å bestille klær fra nettet, og hvertfall mammaklær som jeg aldri har kjøpt før. Men har sett at det er ganske dårlig utvalg på hm, så da bare prøver jeg :) Kan jo alltids returnere det hvis det er helt på trynet :P 

nelly.com har også mye fint:)

hær e d længe sia mine egne bukse passa... har gått ned over 10 kilo sia æ bei gravid pga. kvalmen, men har likevel ikkje sjangs å komme inn i vanlige klea... men æ har heldi vis masse mammaklær som æ kjøpte/fikk sist æ va gravid, å så har æ fått låne masse hos sviger søstra mi som ho ikkje har bruk før akkurat nu ;) e ikkje mulig å gjømme unna magen nu, så nu bære kose æ mæ, å lar magen vises... e ikkje nøye om folk får vite d nu ;)

Takk for tips til nettbutikker! :) Bukser syns jeg er tryggest å prøve på først. men topper og andre ting kan jeg jo finne på nettet. Også trenger jeg vel en jakke til vinteren også...

Har ett par fra h&m som faktisk er kjempe fine og behaglige :) men må bestille fra nettet for de har ikkje mammaklær i butikken her.. Kjøpte og en genser derfra men den var alt for stor, passer vel kanskje på slutten :)

Noen som vet hvor man får tak på mammabukser som er i store størrelser?

Jeg har ikke kjøpt mammaklær enda, og ikke blir det lett å finne siden jeg jeg trenger str altfor stor :-(
Men kjøpte ett par deilige bukser fra zizzi, som fører stor mote. Og blir sikkert å kjøpe mer der hvis jeg skulle bli større (noe jeg ikke håper på)

Kan forsåvidt anbefale de for dere som er i min båt, og trenger litt større str. Noen av buksene dems er utrolig behagelig å ha på.

Jeg fikk lånt noen behagelige mammajeanser, og har kjøpt en mammaleggings på HM, til og med en mammatopp og en mammagenser, de er gode, men butikken har ikke et stort utvalg :( Så bestilte jeg en mammagenser på Ellos.no, og ser fram til å bestille flere fra rundt på nettet, i hvert fall litt og litt om gang :)

Jeg kjøpte mammaklær ganske tidlig, men det var rett og slett fordi jeg bor laaangt fra butikker med mammaklær, og jeg var en tur i Oslo. Glad for det nå, kan bare bruke en av mine vanlige bukser nå!

Seriøst? Så mange som har begynt å bruke mammaklær allerede?
Jeg bruker alle mine vanlige bukser ennå...
Vet ikke om jeg skal være misunnelig eller glad
Sist kjøpte jeg en mammabukse og arvet en, ellers hadde jeg mine klær i 6-7 mnd...

jeg bruker også mammabukser/tights nå.. Egentlig bare fordi jeg ikke orker noe som strammer på magen, og fordi jeg er blitt så feit at de vanlige klærene mine ikke passe lengre...... 

BabyV skrev:
Seriøst? Så mange som har begynt å bruke mammaklær allerede?
Jeg bruker alle mine vanlige bukser ennå...
Vet ikke om jeg skal være misunnelig eller glad
Sist kjøpte jeg en mammabukse og arvet en, ellers hadde jeg mine klær i 6-7 mnd...

Heldiggris!!!!

Jeg har kjøpt meg to nye olabukser, en Mamalicious og en 2Wear. De er knallgode begge to og er kjøpt i spesialbutikk på 60 % rabatt - gjett om jeg var fornøyd! 

Har prøvd klær fra både H&M og Ellos sin nettbutikk, men har vel sendt 95 % av klærne tilbake - de er rett og slett ikke spesielt fine på meg. Spesielt vinterjakkene - de så ut som telt på meg.

Så tar vel en tur til Oslo og leter etter litt basis klær. Er jo siste graviditet, så ønsker ikke bruke altfor mye penger. Finne noen fine cardigans og heller bruke singletter/topper under

har en del fra før , men må nok kjøpe noe nytt , fordi endel blir nok fort for smått .. har kjøpt på h&m og name-it

Jeg kan fortsatt bruke mine vanlige klær, men kjenner at noen bukser begynner å bli litt stramme i livet. Var innom H&M for litt siden for å se på utvalget i mammabukser. Det var veldig lite å finne i små str, men jeg fant en som satt fint og som var komfortabel å ha på. "Magedelen" er imidlertid fortsatt for stor, så jeg får ha den på vent :) Kjøpte også en gravid-strømpebukse til senere. Mistenker den kan bli god å ha :)

Jeg merker ingenting enda, alle mine klær passer som vanlig. Gleder meg til jeg begynner å merke magen litt mer :)

Jeg merker ingenting enda, alle mine klær passer som vanlig. Gleder meg til jeg begynner å merke magen litt mer :)

Back
Topp