Mammabukse-tips!

[Malin]

Forumet er livet
Jeg jobber som selger av Me&I og i denne vårkolleksjonen er det en bomullsknickers i sort til voksne. Jeg kjøpte den for lenge siden, men den ble liggende i skapet til varmere tider..

Så idag når sola kom for fullt her så tok jeg den på, og den er bare helt fantastisk til og ha mage i! Jeg kommer til å bo i denne i sommer!!

Den har et bredt stykke oppe som man kan dra opp på magen etterhvert som den blir større. Det var hvertfall gull verdt for meg sist svangerskap![:D]

Se den her også: www.meandi.no [:)]

fin!

har på meg pærekjolen i dag og en sånn ville nok blitt ett fint tilbehør når det blir litt varmere.[:)]

den så utrolig god ut[:D]

ORIGINAL: TauZa

fin!

har på meg pærekjolen i dag og en sånn ville nok blitt ett fint tilbehør når det blir litt varmere.[:)]

Ja den passer nok knallgodt til pærekjolen!![:)] Den gav jeg bort i gave til min svigerinne, og hun elsker den![:)][:)]

den var stilig! det er godt og kunne bruke slike bukser nå til sommeren, jeg kommer til og tre på meg det og taits og holder meg unna olabukser [:D] gleder meg til det!! 

Den var super fin [:D]

ORIGINAL: [Malin]

Jeg jobber som selger av Me&I og i denne vårkolleksjonen er det en bomullsknickers i sort til voksne. Jeg kjøpte den for lenge siden, men den ble liggende i skapet til varmere tider..

Så idag når sola kom for fullt her så tok jeg den på, og den er bare helt fantastisk til og ha mage i! Jeg kommer til å bo i denne i sommer!!

Den har et bredt stykke oppe som man kan dra opp på magen etterhvert som den blir større. Det var hvertfall gull verdt for meg sist svangerskap![:D]

Får ikke til å bestille den, går det ikke??
Vet du om den bare er i svart?

Og hvordan er den i størrelse?? Har en sånn fra Cubus, å da måtte jeg ha s.

Mange spørsmål, beklager.

den så herlig ut[:D]

ORIGINAL: Veraa81

ORIGINAL: [Malin]

Får ikke til å bestille den, går det ikke??
Vet du om den bare er i svart?

Og hvordan er den i størrelse?? Har en sånn fra Cubus, å da måtte jeg ha s.

Mange spørsmål, beklager.

Sendte deg en pm :)

Den så veldig go ut!!![:D]

HM har også treningsbukser med sånn strikk på! Deilig!![:D]

der var det masssse fine klær...men litt dyrt...så må nok vente til lønna kommer først[:D]

den buksa vil jeg å ha...

Back
Topp