Mammabukse...sååå ubehagelig!!

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Jeg kjøpte en mammabukse da jeg var i oslo sist fordi jeg var så oppblåst.. men den har ligget i skapet siden da.. men i går så måtte jeg ta den på.. fordi alt klemte...! Men fy så ubehagelig å ha på..!
Det er en olabukse fra H&M, med "lavt liv" og blå "strikk" langt oppover magen... men for meg føres den bare som en lav olabukse.. og skikkelig ubehagelig...!

Noen som har noen bedre bukser å anbefale...

Helst mørke blå olabukse type ting.. da det er det jeg liker best...:) Og jeg må nok prøve.. så nettbutikker er ikke det beste!

Du finner mange bra mammaklær på nettet :) synes mange klær på h&m er ubehagelige med feil snitt osv. Jeg brukte gravidtights sist gang, bodde i de!

Vet ikke jeg altså.. sist gang orket jeg ikke ha de strikkene over magen, så endte med å brette de ned under magen isteden :P Liker ikke å ha noe høyt i livet, jeg.. ;)

I de fleste nettbutikker har du mulighet til å sende tilbake hvis de ikke skulle passe whatsoever :)

Jeg var på cubus her om dagen, der hadde de noen deilige dongeri "tights" lignende bukser. Kjøpte tre mens jeg var i gang! Absolutt å annbefale:))

Sist brukte jeg tights for det meste =) Men brukte også en dongeribukse med litt stretch som jeg kjøpte ett par str for stor i livet (vero moda bukse). Men du får vel noen sånne bånd til å ha på dine vanlige bukser (litt usikker på hvordan det fungerer egentlig :P) Ellers er det en side som heter mama-licous eller noe med mange fine mammaklær =)

Bella band kan jeg anbefale på det sterkeste. Da kan du bruke de vanlige buksene dine lenge, bare ha knappen åpen og båndet over. Jeg brukte de også etter svangerskapet, synes det var godt å hjemme magen ved amming og sånt også. De som du får kjøpt hos H&M er ikke noe gode, synes jeg. De har en sånn 2pk, slapp, også kryper de... Men kjøp der de selger mammaklær 

Jeg synes ikke mammabuksene fra H&M var så gode før magen ble skikkelig stor sist gang. Før det brettet jeg båndet ned så var det greit. Men jeg likte ikke jeans sist. Ble mest litt mer tøybukser. Så får vi se hva jeg vil bruke når jeg får hentet kassen min med mammaklær :)

Søren au, og jeg som hadde tenkt meg på H&M til lørdag og handle behagelige bukser til lørdag!:P Hvilke andre butikker er vanlig å gå i da? NULL erfaring her i gården

Lightning85 skrev:
Søren au, og jeg som hadde tenkt meg på H&M til lørdag og handle behagelige bukser til lørdag!:P Hvilke andre butikker er vanlig å gå i da? NULL erfaring her i gården

Det kan jo hende de har andre bukser da.. men jeg hadde veldig dårlig tid.. og tok den jeg syntes så penest ut ;) hehe.. mørkeblå jeans ;) hehe.. så ikke så mye etter noe annet!

Julekulaa skrev:
Jeg kjøpte en mammabukse da jeg var i oslo sist fordi jeg var så oppblåst.. men den har ligget i skapet siden da.. men i går så måtte jeg ta den på.. fordi alt klemte...! Men fy så ubehagelig å ha på..!
Det er en olabukse fra H&M, med "lavt liv" og blå "strikk" langt oppover magen... men for meg føres den bare som en lav olabukse.. og skikkelig ubehagelig...!

Noen som har noen bedre bukser å anbefale...

Helst mørke blå olabukse type ting.. da det er det jeg liker best...:) Og jeg må nok prøve.. så nettbutikker er ikke det beste!

Jeg klarer heller ikke bruke mammabukser med lavt liv (med eller uten stretchy stoff over magen) for kanten på de lave livene gnager/ trykker i magen. De passer rett og slett ikke min fasong, så blir mest tights. Har et par dongeri mammabukser fra tidligere svangerskap med høyt liv, som er helt nyyydelige, men dessverre kan jeg ikke finne slike noe sted lenger. Er visst ikke in dette nå. Finner bare mammabukser med lavt liv (med eller uten stretchy stoff over magen) og tights. Blir kjempeglad om noen ser/ har sett dongerimammabukser med høyt liv! :-D

Back
Topp