Mammabukse oppdatert med bilde ;)

*TuttiFrutti*

Flørter med forumet
Jeg er så oppblåst om dagen at jeg ikke orker å ha på meg vanlige bukser. Smekken sprettes med en gang, og det er ikke særlig lekkert på butikken emoticon Tightser klemmer så veldig de også, så om jeg skal bruke det så blir de liggende under magen. 
Jeg har derfor kjøpt meg to mammabukser i dag! De var veldig behagelige å ha på :) ser ut som vanlige stretch olabukser i grå og svart. Jeg kjente at jeg ikke var helt klar for en mammabukse som går langt opp over magen, så jeg kjøpte noen som hadde lav strikk. Ser egentlig helt vanlige ut :) 

Lurt! Hvor kjøpte du de? Jeg har samme problemet.. De vanlig buksene mine er fryktelig ubehagelige, og leggisene strammer for mye, så får nesten to mager (FRYKTELIG lekkert kan du tro)

Jeg hadde heldigvis noen liggende fra forrige svangerskap, og de har kommet frem, for vanlige bukser er pain å ha på seg. Lurer også på hvor du får tak i de lave uten panelet foran :)

Jeg henger meg på denne tråden, for jeg lurer også på hvor du får kjøpt sånne bukser. Behagelige mammabukser generelt... :)

Jeg har kjøpt de på H&M for 199kr ;) Finnes i blå, grå og svart ;)

Kult =) Passer de til sånne som meg som har "litt ekstra å være glad i" på sidene??  Får ta med en tur innom HM nå til uken =)

Jeg vil da tro det ;) Jeg er ihvertfall strålende fornøyd! :) slik ser den ut foran ;)

Jepp ;) 199,- så var billige også!

Hvilket stoff er det? Dongeri? Og hvilken farge kjøpte du? Og hva hadde de? Haha :-) Masa! Men h&m hadde såvidt noe som helst da jeg var gravid sist

det er stretch dongeri ;) De hadde blå, grå og svart. Kjøpte bare g og s da de ikke hadde str. min i blå.. 
Løp å kjøp ;)

åh! Jeg vil ha!

Kjøpte en beige sak på h&m her om dagen, med knyting øverst og strikk nederst i beina, deeeilig men ikke så joggebukseaktig. Kosta også 199,-

De va fine! Jeg ligger på sofaen med buksa nedfor rumpa fordi det stramma sånn ;)

memape skrev:
De va fine! Jeg ligger på sofaen med buksa nedfor rumpa fordi det stramma sånn ;)

Haha. Her går buksesmekken opp med en gang jeg kommer inn døra. Og ellers er det joggebukse inne <3

Men de buksene der så jo fine ut! SKal se på de :D

Syns det er verst på jobb, er så oppblåst at alt er ubehagelig. Og vi har uniformsbukser... Og jeg vil ikke be om mammabukse ennå, de er så stygge og uformelige, men er jo litt flaut å be om større buske uten grunn også da.  

kariness skrev:

memape skrev:

Haha. Her går buksesmekken opp med en gang jeg kommer inn døra. Og ellers er det joggebukse inne <3

Men de buksene der så jo fine ut! SKal se på de :D

Hihi det var joggebukse jeg hadde på meg! :)

Hirrhirr, jeg var innom h&m idag, og "plutselig" hadde mannen kjøpt 3 nye bukser til meg. 
Takk for tipset!

bare hyggelig :) Gode eller hva? :)

Back
Topp