Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KappAhl har de lange bukser, men ikke mammabukser. Har bare kjøpt i større størrelse. Ellers er Zalando ganske grei å bestille fra mht lengder. Er en bukse som er gjenganger hos meg, bukse i strikk. Kjøpte i større størrelse, men ser ikke ut til at de får den inn igjen Jeg er 184 cm, I feel ya!Vet noen om mammabukser, helst da olabukser som kan passe for oss som er lange i beina? Jeg er 183 og alle olabuksene jeg har prøvd foreløpig er for korte.
Hadde vært greit å ha iaf en olabukse å kunne gå med i løpet av graviditeten haha
Ah tusen takk for tips! Haha skakke værra lett å ha de langbeina våreKappAhl har de lange bukser, men ikke mammabukser. Har bare kjøpt i større størrelse. Ellers er Zalando ganske grei å bestille fra mht lengder. Er en bukse som er gjenganger hos meg, bukse i strikk. Kjøpte i større størrelse, men ser ikke ut til at de får den inn igjen Jeg er 184 cm, I feel ya!
Ugh! Ja har fått låne et par mammajeans, men de er så korte at det ikke finnes mer å brette opp haha! Virker som at de er mye kortere enn «vanlige jeans»Jeg kjenner til problemet men har desverre ikke funnet noen som er lange nok egentlig min løsning nå på våren/sommeren er å brette de opp litt ved ankelen så de ser ut som de skal være korte
Haha huff nei da hjelper jo ikke det heller mange av de synes jeg virker kortere enn vanlige jeans ja, skulle vært mulig å velge med de også lengden på beina og størrelsen i livet separat sånn som med Levi's f.eks.Ugh! Ja har fått låne et par mammajeans, men de er så korte at det ikke finnes mer å brette opp haha! Virker som at de er mye kortere enn «vanlige jeans»
Jaa enig!Haha huff nei da hjelper jo ikke det heller mange av de synes jeg virker kortere enn vanlige jeans ja, skulle vært mulig å velge med de også lengden på beina og størrelsen i livet separat sånn som med Levi's f.eks.