Mammabukse allerede ? 9+2

LykkeligGravid97

Blir kjent med forumet
Magen tyter ut.. føler meg rett og slett som en hval! Er skikkelig oppblåst og ekkel.. har dere noen tips for å slippe å være så veeeldig oppblåst?

Når begynte du med mammabukse?ImageUploadedByBV Forum1481814289.085557.jpg

Jeg kjøpte mammatights forrige uke, da var jeg 9+. Ikke fordi jeg har fått noe særlig mer mage, men rett og slett fordi jeg blir uvel av stramme klær over magen [emoji4] Får du gått tur/trent? Det hjelper for meg [emoji5]

Jeg er 11+0 idag, kjøpte ny mammabukse og en tights i går :) Oppblåst, og fått litt mage gitt, men mest pga kvalmen, takler ikke stramme bukser over magen :)

Jeg er 10+2 i dag og har hatt to par med mammabukser i sikkert 3 uker :P takler ikke at det strammer over magen foråsidetsånn :)

Er førstegangs, og jeg måtte ty til mammabukser en gang i uke 8-10 (husker ikke helt akkurat når), fordi jeg var så oppblåst og buksene mine alle hadde ganske høyt liv som gjorde at presset ble så ubehagelig.. :p
var rett og slett en lettelse å få på seg gravidebukser!!!

Heldigvis er det så mange fine gravidebukser der ute, at det var ingen som så forskjell ;)

(Utenom hun ene kollegaen da.. :p som bare MÅTTE påpeke at jeg hadde fått meg nye bukser og ikke brukte yndlingsbuksa lengre :p )

Begynte med mamma bukser i forrige uke, men jeg merker de er litt fort store :P bare orker ikke å kjøpe bukser i en større strl

Har fått på mammabuksa idag 9+1, da alle Floyd buksene er alt for høy i livet og blir enda dårligere av den grunn :)

Er 9 uker på vei, og jeg synes buksene presser ubehagelig mye. Tyr fort til joggebukser, men det ser jo ikke så bra ut på jobb [emoji14] Blir nok shopping i helga, ja :)

Jeg kjøpte mammatights forrige uke, da var jeg 9+. Ikke fordi jeg har fått noe særlig mer mage, men rett og slett fordi jeg blir uvel av stramme klær over magen [emoji4] Får du gått tur/trent? Det hjelper for meg [emoji5]
går masse turer! Når det er opplett riktig nok! :-)

Sist svangerskap begynte jeg i uke 6 :P Jeg hadde gjort det samme denne gangen også hadde det ikke vært for at jeg hadde lånt bort alle buksene og ikke gadd å kjøpe nye ;)

Back
Topp