Mammabox

Mimi87

Elsker forumet
Endelig fått registrert meg for mammabox:D satser på de har tatt i mot kritikken og at det er noe brukernes i den:)

Også fått sms håper de har i butikken idag, vært innom to kiwier idag uten hell på Libro pakken:/

Jeg har registrert meg for lenge siden, men har ikke fått noe?

Jeg registrerte meg også for en stund siden, og det står at jeg skal få kvittering, men har ikke fått noe jeg heller ..

Mammabox får du sms om hvis registeringen er velykket. Liberopakken får du hentelapp i postkassen på når du har sånn 2 måneder igjen tror jeg. (Tror jeg fikk den i uke 33;))

Mammabox må du vel registrerer deg for innenfor et vist klokkeslett også, om jeg ikke husker feil? Jeg fikk min allerede i Juli :D

Det var en pysj fra reflex, to gulpekluter, smokk fra nuk, leke, prøvepakke fra neutral, tena og småfolk havregrøt, og siste nr fra Henne. Tror det var alt, men litt usikker siden jeg hentet også pakken fra libero i går, så mulig jeg har gått litt i surr.

Det var i hvertfall en pysj og en smokk og ett blad. Samt en gulpeklut eller to. Har bare tittet nedi;) men jeg er veldig fornøyd!:)

Hvor kan mammabox hentes? Har ikke noe barnas hus i nærheten:/ så vet ikke om det er noe poeng for meg å prøve å få tak i den?

Virker som de har forbedret seg, og hatt litt mer oppi den nå da. :) Var ganske dårlig da jeg hentet i juni. Utgåtte tilbud og gammelt blad. :o

Back
Topp