Mammabox

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Stor spenning i dag da mannen kom md mammaboxen han hadde hentet. Det sies at dette er en utrolig populær boks og kun 1500 får dem vær mnd. Boksen er stor og skaper stooor forventning, men ble litt skuffa for å være ærlig. Boksen inneholdt barnashus-katalogen, bladet Henne, et gave kort på kunst til barnerommet på 300,- som gjelder til i morgen, en blanket på konkurranse, en body, en pk våtservietter, en liten pk grøtpose og en smokke. Fylte knapp halve boksen.
Hva mener dere, er jeg for kravstor, siden jeg savnet mere babyinfo/ting??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det hørtes skuffende ut fra det jeg har lest/hørt om dem ja.. ; / Var rask nok til å trykke denne mnd selv, men fikk ikke hentet da de som kunne hentet ikke dro til der de har butikk for det likevel..

Helt enig med deg, og vi fikk heller ikke smokk eller grøtpose. Hehe. Jeg fikk derimot en liten håndkremtube, som jo alltid kommer godt med ;) men må si jeg ble litt skuffa ut i fra alt det jeg har hørt om den tidligere. Men, det er jo gratis da, så vi får vel være fornøyde med det vi får tenker jeg ;)

Tenker i samme tanker jeg også, den er jo gratis. Men de skapte så store forventninger på siden sin. Men kommer nok til å bestille andre gratis pakker også, uten forventninger :-)

Er jo nesten bare reklame i alle de.. Kommer ikke til å hente noen denne gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trodde fristen for mammabox var ved midnatt. Ikke sett på sida bare tenkte det var da. Sovna på sofaen i går kveld og tenkte jeg skulle forsøke meg før jeg la meg men var visst litt for tidlig ute.... Men om innholdet er så dårlig er det jo nesten ikke noe vits å prøve seg....

Usj, så kjedelig da :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er boksen og innholdet..

Vedlegg

• 1401785122005.jpg
    1401785122005.jpg
    55,2 KB · Visninger: 105
  • 1401785137955.jpg
    1401785137955.jpg
    40,1 KB · Visninger: 111
  • 1401785161256.jpg
    1401785161256.jpg
    66,4 KB · Visninger: 109
Syns den var finfin til å være gratis jeg, skulle uansett innom barnas hus, og verdt bryet med å vise sms for en body/pysj bare :) Irriterende med utgått gavekort, hentet min etter deg og kortet gikk ut 1.juni. Menmen.

Jeg var innom barnas hus igår og da var de tomme o butikken. ..... var sånn ca 100 andre som stod på liste som ikke har fått. Syns det er litt dårlig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Syns den var finfin til å være gratis jeg, skulle uansett innom barnas hus, og verdt bryet med å vise sms for en body/pysj bare :) Irriterende med utgått gavekort, hentet min etter deg og kortet gikk ut 1.juni. Menmen.

Bodyen var gratis da, så får vi se om det er en gutt som koser seg inni magen :-)

Kom plutselig på det var 1.juli i dag og fikk registrert meg :-) fikk ikke noe bekreftelse med en gang så registrerte meg to ganger uten problem. Så blir spennende å se om jeg får to koder ;-p

Ikke store forhåpninger til innholdet, kan jeg heller bli positivt overrasket :-)

Har de endret innholdet på denne? Gikk inn på nettsiden for å se, og nå var det plutselig sokker fra Reflex i stedet or body?

Fikk faktisk to koder siden jeg registrerte meg to ganger... Men skal di se mld ser di jo at jeg har to stk... Gidder nok ikke ta turen ut på butikken to ganger likevel...

Jeg hentet min Mammabox i dag på Alnabru i Oslo. Fikk body og ikke sokker? Kanskje jeg har fått en gammel box?
Body var i str 74, noe som er helt greit da jeg har mye i mindre i størrelser.
Jeg klager ikke på ting som er gratis! Fikk også en smokk, samt en haug med bitte små prøver og et Henne blad.

Ble forsein IGJEN jeg :P
Klarer jo aldri å huske å være på nett når de legges ut ..

Back
Topp