Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, du skal være innmari dårlig stilt om den skulle dekke alle behov for første året jeg er nok litt mer picky enn som så. Men det er bra kvalitet fra produsenter som Reima og finlayson (finsk form for høye). Er mye å skulle ta bilde av, men alt er ramset opp her med bilder: http://www.kela.fi/web/sv/mammaladanGjett om jeg er misunnelig på den boksen! Såvidt jeg har forstått så er det alt babyen trenger til det første året, stemmer det? Vis oss gjerne litt flere bilder av innholdet
Heldig!!! Fikk henta ut mammaboxen på barnas hus idag, og det var stusslig mildt sagtFikk denne i dag! Full av klær, sengetøy pleieting og tang! Hæppi. Da gjør det liksom ikke så mye at det ikke er så mange andre gratispakker å her til lands (kun libero og en til)Vis vedlegget 90147
Hihi, tilogmed kondomer har de tenkt på Jupp, hadde lett bytta bort alle de norske for en sånn!Nja, du skal være innmari dårlig stilt om den skulle dekke alle behov for første året jeg er nok litt mer picky enn som så. Men det er bra kvalitet fra produsenter som Reima og finlayson (finsk form for høye). Er mye å skulle ta bilde av, men alt er ramset opp her med bilder: http://www.kela.fi/web/sv/mammaladan
Vi fikk brukt alt til forrige barn. Og den der vonteroverallen brukte vi fra hun ble født (da mer som sovepose) til den dag i dag
Det er den finske versjonen av NAV som gir dem ut som en starthjelp. Hadde vært nor fir norge å tenke på ogsåFor en fin boks Hvem er det som gir ut denne da?
Hva er det i den boksen egentlig? De reklamerer jo noe veldig for den! er en butikk her også som gir ut en boks. Der var det en bleie, en tåteflaske en hakelapp og maaasse reklame. WoohooHeldig!!! Fikk henta ut mammaboxen på barnas hus idag, og det var stusslig mildt sagt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja den hadde et godt rykte, men det har i det siste vært endel kritikk på at det er/har blitt lite i den...og det fikk jeg virkelig sett idag. Det var en prøvesmak på grøt, to gaskluter, en smokk og ei nattdrakt i str 98/3 år. Ellers bare reklame. Trodde mammaboxen slo apotekpakkene og de andre ned i bøtta, men syns å huske fra sist at det var mye kjekt i disse. De var iallefall ikke dårligere enn mammaboxen. Nattdrakten var jo kjekk da...iallefall om 3 år...Hva er det i den boksen egentlig? De reklamerer jo noe veldig for den! er en butikk her også som gir ut en boks. Der var det en bleie, en tåteflaske en hakelapp og maaasse reklame. Woohoo
Ja den hadde et godt rykte, men det har i det siste vært endel kritikk på at det er/har blitt lite i den...og det fikk jeg virkelig sett idag. Det var en prøvesmak på grøt, to gaskluter, en smokk og ei nattdrakt i str 98/3 år. Ellers bare reklame. Trodde mammaboxen slo apotekpakkene og de andre ned i bøtta, men syns å huske fra sist at det var mye kjekt i disse. De var iallefall ikke dårligere enn mammaboxen. Nattdrakten var jo kjekk da...iallefall om 3 år...
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Helt enig, men de er litt kjekke å ha i stellebaggen el på reise siden de er så små. Spørs om vi må skrive til Erna Solberg og be henne følge Finnlands eksempel på mammabox ;-)Wow! Trur eg skal vurdere å flytte til Finland når eg er gravid neste gang! dumt at ikkje sånt er å finne i Norge. Syns alle desse apotekpakkane innheld da same; ammeinnlegg, bind, smokk og prøver på fuktighetskremmer. Det er vel begrensa kor mange prøver ein treng på fuktighetskremmer?!
Ja, det er med madrass og mange syr/kjøper sånn pyntekant som dekker pappen liksom. Veldig fint for de som sliter økonomisk, og jeg kjenner mange som bruker den som sånn vileplass i stua. Man får tilogmed kjøpt ben eller vuggestativ til denDet er kjempeflott at Finland har de boksene hørt at man kan bruke esken som seng også!