mamma08julie!!! e trenge hjelp!:)

summer82

Forumet er livet
e sitte holde på m den adventskalenderen men står litt bom fast her[&:] korleis festa du knappene på skuffa???? e he prøvd m gluedots men får ikke opp igjen skuffa da.. sitte bare igjen m knappene hmmm[:@]
e prøvde feste noe m brads å d gikk men d e no så forbarska vanskeli få dei gjennom[:@] off frustrert no ja....

ORIGINAL: mamma08julie

Hei og hopp![:)] Jeg "sydde". Det vil si jeg lagde to små hull ( med tuppen av saksa) Så tredd æ trået gjennom. Fant ut den var det smarteste måten å gjøre det på om jeg brukte knapper. Lim og dots er ikke sterk nok. Så tredde jeg da tråene gjennom en stor knapp, så satt jeg på en litt mindre og til slutt brukte jeg en mellomstor knapp.Men pass på så du ikke lager hullene for nære hverandre, for det kan hende de går i stykker når man da drar i de.

OK forklart?[:D]
Lykke til....

aaahh e troooor e forsto så da får e gjenta d da å se om e forsto d rett?

først lage to små hull m tuppen av saksa, sy igjennom en tråd? å så tre tråden igjennom knappen, men må e bruke tre knapper? e he liksom ikke så mange knappa[:(] e d da nok m en knapp? så knyter e da tråden fast i knappen slik der e tråd igjennom knappen og utover? e d bra nok med gavepakkepapir tror du? off e masa på de e no[:D]

HELT riktig! Flink jente, hehehh[:)] Neida du trenger ikke å bruke så mange knapper! Men jeg syntes det ble lettere å dra i da når det var liksom noe mere der. Men om du heller har litt lenger tråd/sløyfe så funker det, da drar man i de istedenfor! Gavepapir funker også fint. Det var ei her som la ut noen bilder av en hun hadde laget med gavepapir og det ble kjempe stilig! Men kankje ikke den tynne typen, de går lett i stykker. Men om det er sånn type papir du har så prøv først på en og så kan du se om det funker. Jeg prøvde forresten å feste papiret ( det som skal dekke skuffene) med dobbelsideteip, men tror ikke den jeg hadde var stor nok, så jeg måtte ty til ordentlig lim og det funka som bare det. Men jeg brukte også tjukke papirer da. Du trenger heller ikke å dekke de tre sidene. Om du ser nærmere på de bildene jeg la til til bruksanvisning så har personen limt selve mønsterpapiret på noe papp/ chipboard og så limt de på sidene. Da bruker man ikke så mye papir!

e he brukt vanlig litt tykt mønsterark rundt den da, d va veldi fint syns e sjøl da[:D] men d va dei hersjens skuffene som sto igjen, den e ferdi dekorert å alt no.. veldi enkel dekor da... så no skal e sy igjennom sånn gaveband på skuffene å så se om d går, prøvde på ei skuff no da å d såg ut som d gikk[:D] da skal den bli ferdi ikveld, da gjenstår d å finne ut ka e kan putte nedi den da hehe...

tuuuusen takk for hjelpa[:D] skal legge ut bilde iløpet av kvelden e[:D]

Jeg mente ikke stor teip men sterk steip!

e brukte forresten dobbeltsidig teip til å feste mønsterarka m.. en sånn skikkeli brei og sterk teip e kjøpte på nille til ti kr for ei stund sia så da fann e endeli noe å bruke den til hehe.

Så bra! Gleder meg til å se resultatet! Sitter her med boksene mine jeg da og prøver å bli ferdig med de....Kreativitet come to me!

gleda me t å se dei[:D] bruka du bare vanlige esker? sende over litt kreativitet e da så får du se om d hjelpe[:D] forte me å bli ferdi m kalenderen[:D]

AAAAAAUUUUU!!!!!!! e klarte trykke nåla langt inni fingeren min så no renne blodet å e måtte legge f me[:(]

Kkan man ruke det minste hullet på en hulletang til å lage hullene, eller tror dere det blir for stort?

(har ikke begynt ennå)

Og, aua. høres vondt ut. [&:]

Næ men...au auuu "Blåse blåse" Bedre? [X(] Sleng deg litt på sova og slapp av litt. Da jeg lagde kalendern fikk jeg sinnsykt vondt i ryggen.....dårlig stoler![:@]

Disse skal jeg prøve meg på...

hehe ja d hjalp litt[:D] fingeren e litt blålilla da men går vel over[:D] litt ironisk igrunn e som brodere hver dag å så å si aldri stikke me hehe.
åh dei der bli sikkert fine men korleis du klare feste ark på plast og glass?[:D] d he e nemli fundert en del på[:D]

hmm du får si f ka løsning du finne[:D] hehe e slite sånn m å finne utav ting hehelykke til da gleda me t å se resultatet[:D]

Back
Topp