mamma!!!

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
åå blir så sint på hun [:@] er hjemme hos hun i jula, og jeg viste at dette ville skje, men håpa på det motsatte.
hun er så utrolig skjefete greit at hun eier huset og at det er hun som bestemmer her, men det er vel ingen grunn til å oppføre seg så jævlig frekk og dum [:@]
jeg satt å så på tven i sta da hun kom inn å spurte bestefar om han ville se på nyhetene, og han sa ja, men bare hvis jeg ikke jeg satt å så på det jeg gjorde, og det gjorde jeg jo.
men da sier mamma, nei da hun gjør ikke det.! så satte hun på nyhetene. [:@]
og når jeg spurte hvorfor hun gjorde det uten å spørre om det var greit, så sa hun bare at, det er jeg som bestemmer og da mente hun at hun bare kan gjøre sånne ting [:@]
ååå blir så utrolig forbanna når hun er sånn [:@] og det var en av grunnene til jeg flytta.
pluss at hun ikke gidder å spører om noe, men hun sier at man skal gjøre ting. selv om det er gjenster hun spørr [:@]

måtte bare få det ut, og det var herlig [:D]

så irriterenes da!![:@] ååååå,hadde blitt irritert jeg også,men jeg har kommet til å tatt meg en lang prat med mamma....om at hun må lære seg å spørre først,å ikke bare kommandere!

forstår det godt...mest irriterande so fins!!! Greit at de bryr seg men det får nå vere grenser!!!

Grådig plagsomt da! Er godt og bo for seg selv,så er de bare vi som bestemmer[:)]

Back
Topp