Tessa
Forumet er livet
Kan noen hjelpe meg litt med å lage et morsomt lite dikt til brodern? Han blir 30, vi feirer dagen hans i morra. Han vet allerede at han får sydentur av meg og gubben, men vi vil ha en liten håndfast ting som Alex kan gi "onkel Trulsen min". Så han får en boks pepperkaker,restene etter jula. Det var 13 damer, 15 griser og to menn. Så jeg sier at ettersom det var for få damer får han noen griser og, det er jo litt moro med grisete damer. (Trøtt og dåååårlig humor)
Jeg fikk ikke helt til selv; han er "peppersvenn som liker damer bedre enn menn, men boksen er full av smuler, pass deg for de når du puler"...blablafjollblabla...hjeeeeeelp....
Også får han et kort hvor det er limt inn tre poser à 10 gram pepper.....[8|]
NÅ går jeg for å lage marsipankake til i morgen, håper det er noen kreative sjeler innlogget nå.
Jeg fikk ikke helt til selv; han er "peppersvenn som liker damer bedre enn menn, men boksen er full av smuler, pass deg for de når du puler"...blablafjollblabla...hjeeeeeelp....
Også får han et kort hvor det er limt inn tre poser à 10 gram pepper.....[8|]
NÅ går jeg for å lage marsipankake til i morgen, håper det er noen kreative sjeler innlogget nå.