Mamma til gullungene

*Gullungene*

Forumet er livet
Hvordan er det å være 3-barnsmamma?
Like stor forskjell på 1-2 som 2-3?
ALt bra med dere?

Klem

Så koselig!

Går veldig bra! Emma er så snill, så snill, spiser og sover mest. Nesten ikke noe gråting i det hele tatt.
Puppemelk er fine grejjer det [;)] Hun hadde gått opp 300 gram på 1 uke!!

Storesøstrene er veldig hjelpsomme & stolte, de slåss nesten om vem som skall hjelpe til først [:D]
De vil veldig gjerne vise opp sin lillesøster for alle som kommer hit [:)]
Så enn så lenge er det ikke noen direkte forskjell på 2 eller 3 barn syns jeg...
Moa har kanskje blitt litt mere "mammig"....

En ting som jeg har merket er at Wilma & Moa leker veldig godt sammen nå, uten at det blir "bråk" hele tiden! Det er deilig ihvertfall [:D]

Det høres bra ut. Håper det fortsetter sånn.[:)]

Ja, er litt overrasket faktisk. Trudde ikke hun skulle være sååå snill å rolig [;)]
Wilma var jo også det, når hun var bebis, mens Moa var litt "vanskligere" med søvna....
Så føles veldig bra nå! [:)] Ikke noe mere barn i huset nå nei.... (man ska aldrig si aldrig da men)

Som de sier at kynnere og etterrier og alt det dere blir verre jo flere barn man føder, så vil ikke jeg ha flere! De etterriene var jo bare helt jevlige!!! Fy f sier jeg!!

Så bra at alt står så fint til med den nybakte 3-barnsmammaen[:)] Jeg merket heller ikke så store forandringer i begynnelsen (men så hadde jeg litt større barn også da jeg fikk Amalie), men så hadde jeg også ei sovedukke[:)]

Men jeg kjenner meg igjen i de etterriene - det er ikke tull at de blir verre[&:]

Huff!!! Ekkelt med etterrier ja.. syns de var ille nok etter Aslak! *Satser ikke på flere barn*

Så kjekt å høre at det går bra med dere!![:D]

ORIGINAL: Elimor

Så bra at alt står så fint til med den nybakte 3-barnsmammaen[:)] Jeg merket heller ikke så store forandringer i begynnelsen (men så hadde jeg litt større barn også da jeg fikk Amalie), men så hadde jeg også ei sovedukke[:)]

Men jeg kjenner meg igjen i de etterriene - det er ikke tull at de blir verre[&:]

Hehe... Nei, det er virkelig ikke tull at de blir verre!!
Syns erlig talt at etterriene var verre enn riene, innen man er helt åpen denne gangen!! [:-]
Pressriene var verre denne gangen og, det gikk litt fort på slutten, så det trykka noe veldig!
Klarte meg uten å revne denne gangen og likvel, flinke meg [;)]

Back
Topp