Mamma til Dani

barba

Forelsket i forumet
Lykke til på kontroll i dag!! Venter spent på oppdatering. Når har du time?

Tusen takk:-) Aner ikke;-) Skal prate med jm nå på formiddagen, så skulle hun ringe sykehuset og skaffe meg time til i ettermiddag en gang;-) Tar 3 timer å kjøre, så det blir nok etter 13 en gang:-P Spent!!!:-P

Lykke til! :)

Takk takk:-) Var kjempetravelt på sykehuset i dag, men de fikk presset meg inn kl 13.. Fikk beskjed 940, og vi må dra 10.. Tror du mannen tar telefonen? Neida:-P Og det er han som har bilen.. Han ringte opp igjen ti på og da viser det seg at han har ikke skaffet seg vikar, selv om han har visst hele uken at vi skulle avgårde i ettermiddag uansett.. Mannfolk! Har kommet oss avgårde nå, da;-) Men gaad jeg var stresset der en stund;-)

Lykke til! Spennende....!! :D

Spennende, lykke til

Alt bra med mor og barn, så da blir vi sendt hjem... Litt vemodig, men fikk ihvertfall kost med babyen til en kollega av mannen:-) Krysser for fødsel kommende uka:-) Har bestemt at jeg skal ikke bli nervøs før lørdag;-)

Det blir fødsel kommende uke:-):-) Snakket med jm nå, og om hun ikke kommer av seg selv blir det igangsetting på fredag:-):-):-) Bare en uke igjen:-):-):-) DET skal jeg greie;-)

Det blir fødsel kommende uke:-):-) Snakket med jm nå, og om hun ikke kommer av seg selv blir det igangsetting på fredag:-):-):-) Bare en uke igjen:-):-):-) DET skal jeg greie;-)
Åååå så gøy :D hurrahurra!

Det blir fødsel kommende uke:):) Snakket med jm nå, og om hun ikke kommer av seg selv blir det igangsetting på fredag:):):) Bare en uke igjen:):):) DET skal jeg greie;-)

Så gøy :) Håper det blir fødsel før den tid, men da blir det i allefall om en uke :) Herlig!
Ingenting som tyder på fødsel her i gården altså, men håper virkelig hun kommer i løpet av uka! Har fått time til overtidsvurdering neste fredag da :)

Så gøy :) Håper det blir fødsel før den tid, men da blir det i allefall om en uke :) Herlig!
Ingenting som tyder på fødsel her i gården altså, men håper virkelig hun kommer i løpet av uka! Har fått time til overtidsvurdering neste fredag da :)
Ingen tegn her heller:-P Men vi får ha en fødedate i løpet av uka;-) Kryssedull og Nøtteliten fikk jo omtrent samtidig, så det må vi også få til;-) hihi:-)

Rimelig irritert på mannen, ja, men han var her til ti likevel, så det gikk mer ut over jobben hans enn meg;-) hihi:-)

Så bra med us, krysser fingre for at det er overstått før fredag :)

Hadde egentlig troen på at hun skulle komme i dag, for det er fire stykker i familien på begge sider som har bursdag, men det ser ikke ut til at det blir noe i dag heller:-P

Back
Topp