mamma sin engel

Ida82

Forumet er livet
Er det du som er på bilde i avatar og signatur (regner med bildet i signatur er manipulert -twilight[:)])?

Hehe...egen tråd gitt[8D]

Men ja er meg i både signatur (manipulert) og avataren[:D]

Aiiii!! [:D]

Må bare si at da har du sinnsykt fine øyer altså!!!!!!!!! Fyttikatta[;)][:)]  Så store og nydelige! Resten av fjeset er også kjempe pent!!! MÅtte bare si det[;)]

Oooooooooi[:D][8D]

Jeg ble skikkeli flau nå jeg[8D] Men tusen takk, du gjorde dagen min perfekt med den kommentaren[:D][:D][:D]

Jeg måtte jo bare kommentere, for har lagt merke til de fine øynene dine...*misunnelig*[;)] Og ikke grunn til å bli flau, du har all grunn til å være fornøyd med deg selv! Og godt at det gjorde dagen din god[:)]

Har alltid vært fornøyd med øynene mine, er en spesiell farge på dem og, no sånt som grønt med gull i, ifølge optikeren min[8D] Men tusen tusen takk[:D] Måtte jo bare glise jeg[:D]

ORIGINAL: Ida82

Må bare si at da har du sinnsykt fine øyer altså!!!!!!!!! Fyttikatta[;)][:)]  Så store og nydelige! Resten av fjeset er også kjempe pent!!! MÅtte bare si det[;)]

må si meg enig[:)]

Det var du som skulle spilt Bella vettu!!!

Ja du har god grunn til å være fornøyd. Og enig med Lillingen, du som skulle vært den egentlige Bella[;)]

Så søte dere er[:D][:D][:D]

Blir jo bare i sånn egomodus nå[8D][;)]

Back
Topp