mamma permisjons papirer

Snakket med NAV i dag og sa jeg før hadde kopiert helse kortet men d var ikke lov lenger .
Måtte ha attest etter uke 26 fra lege eller jordmor og man kan nå søke på nett men man må sende inn bekreftelsen i posten

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan man søke på nettet? Jøss.. Det har ikke jeg sett når jeg har vært inne på nav. Kan fylle ut skjemaet på nav sine sider, men aldri sett at det har stått send eller søk her eller noe... :confused:

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Snakket med NAV i dag og sa jeg før hadde kopiert helse kortet men d var ikke lov lenger .
Måtte ha attest etter uke 26 fra lege eller jordmor og man kan nå søke på nett men man må sende inn bekreftelsen i posten

Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart, for jeg fikk lov. Jeg spurte NAV Foreldrepenger på Facebook om jeg kunne kopiere helsekortet som terminbekreftelse og det var ikke noe problem. Leverte papirene personlig på NAV og der gikk de gjennom søknaden med vedlegg, også helsekort-kopien, og stemplet alt som levert.

Ringte nav i går og ble fortalt at i oslo er det 12! Ukers behandlingstid.på selve skjemaet står det vel 6 eller 8. "bra ".... når det står at papirene må oppdateres om man sender dem inn for "tidlig"...

Back
Topp