M
Moderator Heidi
Guest
Arrangerer klassekontakter det hos dere?
Hvor ofte og hva gjør dere?
Hvor ofte og hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poenger er at foreldre blir kjent og har det hyggelig sammen. Viktig å vise barna at også foreldrene klarer å være sammen !Har vært ett par ganger med klassen til minste... Aldri dratt, ser ikke poenget rett og slett!
Veldig vanlig på mange skoler i Oslo vet jegIkke hørt om før.
Barna vet jo ikke det når det er vinkvelder uansett... Nei, vi er mange(de fleste faktisk) som har droppa detPoenger er at foreldre blir kjent og har det hyggelig sammen. Viktig å vise barna at også foreldrene klarer å være sammen !
Barna får her vite at man skal møte de andre foreldrene og det er ikke nødvendigvis vinkveldBarna vet jo ikke det når det er vinkvelder uansett... Nei, vi er mange(de fleste faktisk) som har droppa det![]()
Helt enig med deg, viktig å møte opp.Pleier være nettverksmøter 2 ganger i året. (Foruten det er det akedag, spillekveld, sommerfest og sånt som arrangeres utenom av foreldre
Er forsåvidt koselig det. Problemet er bare jeg sliter med litt angst og mistrives veldig. Alle kjenner alle, utenom meg. Så blir ofte til jeg sitter å nikker med. Jeg får litt noia og blir fort inneslutta i de sammenhengene. Men viktig å møte opp også syns jeg. For en del problematikk blir jo tatt opp. Som mobbing og spesielt disse jentene. De kan utestenge de. Etter vi begynte med disse møtene har det vært lite "tull" med jentene i klassen. Så fordi om jeg ikke trives helt i de sammenhengene, er det viktig å møte opp og være aktiv.Syns jeg.
Her er det pappakveld denne uken, de skal bowleJa det har de på skolen her :-D
Var mammakveld i november. Vi var 5 stk
Var visst en pappakveld også, den fikk ikke vi beskjed om.. Var noe krøll i systemet visstnok