Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
Flybillett til Hønefoss (Gardermoen[8D]) med hjemmelagd meny som forteller om den deilige 3retters middagen de får når de kommer[;)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Flybillett til Hønefoss (Gardermoen[8D]) med hjemmelagd meny som forteller om den deilige 3retters middagen de får når de kommer[;)]
Hihih - kanskje ikke så dumt... vi snakker om å feire jul her i hønefoss så kanskje det ikke blir dumt...? det koster dem over 10 tusen å fly hitt såh...
ORIGINAL: Tjukkaaa
Hihih - kanskje ikke så dumt... vi snakker om å feire jul her i hønefoss så kanskje det ikke blir dumt...? det koster dem over 10 tusen å fly hitt såh...
Mensa vettu! [8D][:D]
Ja, hvorfor ikke, hvis dere kunne ha tenkt dere å kjøpe flybillettene til dem! [:D] Men at du da gjør det på en litt moro måte (evnt smiske smiske sånja/memyself[8D])
ORIGINAL: sånja
Så god ide med flybilletter!!![:D]
Jeg bestilte fra de islandske nettsidene til icelandair og fikk store valutafordeler!![:)]
Ellers har jo SAS rimelige billetter til Oslo de også. Bare bestille tidlig nok!![:)]
Kan godt slenge sammen et kort jeg, dvs. om jeg ikke havner på føden i løpet av natten, morgendagen da...[8D]
Kan lage et uten noen spesiell tekst, kanskje med et fint "brudepar-motiv" og noen røde og hvite roser og hjerter?? Litt romantisk liksom??