mamma og pappa, eller mor og far?

huzky

Gift med forumet
For meg er det helt naturlig med "mamma og pappa", mens for andre er det "mor og far". Hva vil dere bli kalt?

Ikke meningen å være frekk mot noen nå,men syns mor og far er litt upersonlig kanskje? Vet ikke jeg,men her blir det mamma og pappa=)

Her blir det mamma og pappa :)

Min mormor føler seg for ung til å være oldemor, så hun vil bli kalt mor, så jeg forbinder det med henne og ikke meg ;p

MiniBolle2012 skrev:
Her blir det mamma og pappa :)

Min mormor føler seg for ung til å være oldemor, så hun vil bli kalt mor, så jeg forbinder det med henne og ikke meg ;p

herlig. jeg kalte også oldemor og oldefar for mor og far, så for meg er det dem, og ikke oss :)

mamma og pappa. Er det ikke mest i rogalandområdet og nord.norge det er vanlig med mor og far ?

Mamma og pappa! :) Synes også mor og far er litt mer besteforeldre/ oldeforeldre navn :)

Mamma og pappa:)

Her blir det også mamma og pappa. Synes at mor og far virker så strengt.

Mor og far er koselig syns jeg! Men blir mamma og pappa hos oss også! :)

Mamma og pappa her og :)
Jeg kalte mine oldeforeldre for det, så det hadde vært litt galt for meg å bli kalt mor ;)

Mamma og pappa her også

Mor og far for meg er mormor og morfar, så jeg håper på mamma og pappa (men min kjære har siden han var barn bruk fornavn på foreldrene uten at noen vet hvorfor.)

Back
Topp