Lykke! Forumet er livet 10 Apr 2007 #2 Ja den på ryen er bra! Legevakta i byn er jo tragisk, men må bare ikke gi seg assa...uff stakkars er slitsomt når de holder på sånn over lang tid! Bor du på ryen?
Ja den på ryen er bra! Legevakta i byn er jo tragisk, men må bare ikke gi seg assa...uff stakkars er slitsomt når de holder på sånn over lang tid! Bor du på ryen?
Lykke! Forumet er livet 10 Apr 2007 #4 Nei anerikke...men du har en fast lege du kan gå til? Leste litt om det i stad, men hun er jo baby så er jo ikke sikert at det er det samme som gjelder som for voksen. Hvis hun har sånn ofte hadde jeg krevd og fått noe svar av legen min. Stakkars liten er jo ikke godt får håpe det ikke skjer igenn...[;)]
Nei anerikke...men du har en fast lege du kan gå til? Leste litt om det i stad, men hun er jo baby så er jo ikke sikert at det er det samme som gjelder som for voksen. Hvis hun har sånn ofte hadde jeg krevd og fått noe svar av legen min. Stakkars liten er jo ikke godt får håpe det ikke skjer igenn...[;)]
Lykke! Forumet er livet 11 Apr 2007 #5 Søkte på hyperventilering..men kom bare opp om voksne...men det beste er nok og gå til legen ja! Du får fortelle åssen det går fremover....
Søkte på hyperventilering..men kom bare opp om voksne...men det beste er nok og gå til legen ja! Du får fortelle åssen det går fremover....