Mamma mia selvhjelpsprogram

mkrago

Elsker forumet
Dette er er selvhjelpsprogram for å få kunnskap og trygghet under graviditeten og som nybakt mor.

Mamma Mia er laget for å gi deg best mulig kunnskap, trygghet og støtte under graviditeten og som nybakt mamma. Samspill mellom deg og barnet i magen, og mellom deg og partneren er en viktig del av programmet.

https://www.sanitetskvinnene.no/?module=Articles&action=Article.publicOpen&id=3083

Det eneste er når man kan melde seg inn som er litt tungvint.

Siden Mamma Mia er laget for å gi deg riktig informasjon til riktig tid, er det viktig at du ikke melder deg på før du er i uke 21, og innen utgangen av uke 25.


Programmet starter førstkommende mandag etter påmelding.


Hvis du enda ikke er kommet til uke 21 i svangerskapet, anbefaler vi at du venter med å melde deg på.


Jeg vurder å benytte meg av tilbudet når jeg kommer så langt at jeg kan melde meg på, er det for tåpelig er det jo bare å melde seg av igjen.
 
Tror dere de mener i uke 21 eller når det har gått 21 uker? I innledningen til programmet står det at det starter i uke 22, og man kan melde seg på i uke 21 og får e-post mandag etter påmelding.

Jeg er 20+0 i dag. Tror dere jeg bør melde meg på nå, eller vente en uke?
 
Tror dere de mener i uke 21 eller når det har gått 21 uker? I innledningen til programmet står det at det starter i uke 22, og man kan melde seg på i uke 21 og får e-post mandag etter påmelding.

Jeg er 20+0 i dag. Tror dere jeg bør melde meg på nå, eller vente en uke?

Jeg tror at jeg hadde ventet 1 uke til jeg var i uke 21+ noe men tror ikke det gjør så mye fra eller til.
 
Høres veldig bra ut, tror jeg skal melde meg på om et par dager (når jeg kommer inn i uke 21).
Takk for tipset!! :)
 
Jeg var med i sist graviditet.
 
De har visst avsluttet registreringen/har nok folk i studien, men man kan delta allikevel. Vet ikke hva programmet dreier seg om, men meldte meg uansett på.
 
De har visst avsluttet registreringen/har nok folk i studien, men man kan delta allikevel. Vet ikke hva programmet dreier seg om, men meldte meg uansett på.
Ser nå at det som var fullt var et evalueringsstudie av programmet, så programmet går vel sin gang for alle som vil delta.
 
Var det OK eller bare tull?

Jeg der nå at jeg mest sannsynlig var med i forstadiet av programmet. Jeg skulle svare på spørreskjemaer før graviditeten, midt i og etterpå.

Det var helt OK.
 
Jeg fant dette i mailen min, men ikke noe mer info:

Tusen takk for at du fortsatt er med i Mamma Mia studien!

Du har blitt tilfeldig trukket ut til å være i kontrollgruppen. Det betyr at vi vil følge deg parallelt med deltakerne som ble tilfeldig trukket ut til Mamma Mia, gjennom svangerskapet og tiden etter fødsel.
For at vi skal kunne vite hvordan Mamma Mia programmet virker er det helt avgjørende at vi har en kontrollgruppe vi kan sammenligne med. Derfor er dine svar ekstra viktige for oss.
 
Back
Topp