Mamma med dårlig samvittighet...

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Det gikk vannkopper i bhg for noen uker siden, og jeg håpet minsten skulle få det [8|]. Det gjorde han ikke, før nå. Så her sitter jeg med en liten en som klør desperat og ikke vil sove [&o]. Det stikker litt i mammahjertet da kjenner jeg. Har fått i han en halv dose kløestillende nå, og håper vi klarer den andre også (godt kamuflert i sterk o`boy[;)]).

Fordi det blir værre jo eldre barnet blir. Så da er det greit å være over det[:)].

prøvde å smitte tvillingene da de var litt over ett år. men de ble ikke smitta[&o] og nå er de fire og har enda ikke hatt det. gruer meg til de får det..
god bedring til småtten din[:)]

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg håper min får det snart å egentlig. bli ferdig med det liksom..

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for...
Tenker som dere håper mine får det snart men ser ikke ut som det slår ut i deres barnehage i år...
Det pleier å komme rundt jul å ennå ikke sett noe til de....

det er da ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Selvfølgelig er det ikke noe stas med syke barn, men nå blir dere ihvertfall ferdige med det.

Jeg har også latt snuppa leke med barn med vannkopper flere ganger nå, men får hun det? neida! [&o]

Stakkars liten[:(] Men godt å vere ferdig med då. God bedring!!!!

Jeg kommer til å ta med gutta på besøk så fort jeg hører om noen med vannkopper, like greit å bli ferdig med det imens de er små, ja!! [:D]
God bedring til gutten din! [:)]

Begge mine har nettopp hatt det og det er veldig godt og bli ferdig med det[:)]

Selv om begge to hadde utrolig mase stakkars,til og med på tungen hadde de[:(]
Så det var en 4-5 dager med kløe,feber og null søvn,men nå er alt over!

ORIGINAL: Rosie

Jeg kommer til å ta med gutta på besøk så fort jeg hører om noen med vannkopper, like greit å bli ferdig med det imens de er små, ja!! [:D]
God bedring til gutten din! [:)]

Da får du skynde deg hit [8D]! Han har hatt to skikkelige hyletokter i natt pga. kløe, og litt nye prikker i dag også.

Storebror fikk det for 3 uker siden og har smittet onkelen sin og lille snuppa så nå er alle ferdige med det[:D]

Back
Topp