Mamma klær

Høstlykken

Flørter med forumet
Dette er første gangen jeg er gravid og tenker at jeg etter hvert bør få meg noen mammaklær. Jeg tenker nok mest på kjoler først og fremst, men tar i mot alle råd.

Hvor har de godt utvalg?
Hvilke klær vil dere anbefale?
Hva er must haves av mamma klær?
Hvor er det best og kjøpe hva?

Hvordan gjør dere med størrelse? Går dere opp eller er kan mamma klær ellers lik i sptørrelse?

Brukte ellers aim’n gravidtights tidligere, yogapants fra ginatricot, dressbukser med strikk, og linbukser med knyting. Brukte stort sett normal str til jeg måtte gå opp to str jo større jeg ble.

Jeg liker godt gravid buksene fra H&M. Ellers har jeg kjøpt mye klær som har stretch og som kan brukes videre også ☺️ F.eks enkle hverdags kjoler og vide gensere i de andre to svangerskapene

Takk for alle tips. Nå kjenner jeg at det begynner og nærme seg på tide og kjøpe noe klær da alle bukser og noen topper begynner og bli for små. Tenker det er bedre og være litt for tidlig ute og være komfortabel.

Zalando har jeg brukt en del Jeg synes det har vært kjekt å ha noen topper/gensere som er ammevennlige, så kan man bruke dem i barseltiden også. Bare vippe ut en pupp på en diskret måte, hehe (Ikke at jeg alltid bryr meg om det).

Zalando har jeg brukt en del Jeg synes det har vært kjekt å ha noen topper/gensere som er ammevennlige, så kan man bruke dem i barseltiden også. Bare vippe ut en pupp på en diskret måte, hehe (Ikke at jeg alltid bryr meg om det).
Har kjøpt endel på SHEIN og fra Anna field (zalando).
Støtter Zalando og Anna Field ja, masse fint! De beste gravidestrømpebuksene syns jeg er fra Bonprix da, disse her med bånd for å justere, syns det var de eneste som faktisk hang oppe og ikke sklei ned.

https://www.bonprix.no/produkt/mamm...ieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=98&iwl=513

Syns også dette blir vanskelig, er nok en str 44/46 48/50 i noe tøy. Gått ned 55kilo, men aner ikke hvordan mammaklær jeg kan kjøpe. :hungover:

Jeg syns det var lite å finne i butikker, og kanskje også nettbutikker som er litt mer min stil? :rolleyes: men har finni - og bestilt en del fra SHEIN som alt har vært veldig fint! Riktig i størrelsen og gode plagg! Masse fint både sommer, trening og vanlige klær! Kommer definitivt til å handle mer der! :)

Har måtte krype til korset og handlet noen mammaklær. Jeg har handlet på hm, er veldig fornøyd! Kanskje litt basic og kjedelige klær, men funker fint som grunnleggende garderobe

På hm kjøper jeg mammaklær i samme størrelse som jeg bruker til vanlig ish. Er xs/s til vanlig, handler i s. Er god plass. Oppleves som riktige størrelser

Må ha str xxl eller xl i klær, vanskelig da syns jeg å finne noe. Foreløpig kan jeg fortsatt bruke mine vanlige klær. Ikke gått noe særlig opp i vekt..

Back
Topp